Descripción del empleo
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió és promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural.
Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones se sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit.
Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, orientació sexual o diversitat funcional.
Tenim un repte per a aquelles persones que:
- Tenen passió per la gestió cultural i integral de projectes.
- Són curiosos, aventurats i apassionats pel sector cultural, l'àmbit educatiu i els museus.
- Gaudeixin de treballar amb energia, compromís i dedicació.
Seleccionem un/a Supervisor/ora (regidoria) d'actes i esdeveniments per a un reconegut centre cultural a la ciutat de Barcelona. El propòsit serà propòsit d'organitzar, planificar i coordinar totes les activitats programades en el Centre Cultural, garantint un correcte i eficient funcionament de l'equipament cultural i dels diferents tipus d'esdeveniments que es desenvolupin, en compliment amb els estàndards de qualitat i normativa establerts..
Imagina't com serà el teu dia a dia:
- Supervisar, coordinar i portar la regidoria dels diferents actes (concerts familiars, inauguracions, espectacles i regidoria d’actes) que es desenvolupin en el centre cultural, assegurant i garantint la qualitat en el servei.
- Coordinar i supervisar la correcta execució així com de les diferents empreses que participin en ell (servei de càtering, servei d'acolliment, servei tècnic, servei de muntatge, fotògraf, etc.).
- Atendre a visites Institucionals al centre.
- Fer el control i seguiment dels espais expositius, grups escolars, visites comentades, visites de protocol.
- Dur a terme la comunicació amb l'empresa, l'equip i el client.
- Dirigir l’operativa dels diferents serveis.
- Controlar i supervisar les tasques realitzades per l’equip de treball i les incidències del servei.
- Controlar el compliment de la normativa laboral per part de l’equip de treball i informar de les desviacions detectades.
- Avaluar la qualitat del servei.
- Elaborar informes i estadístiques relacionades amb el servei.
Què t'oferim:
- Oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones.
- Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés.
- Contracte: Indefinit.
- Jornada laboral i horaris: 22,5 h/setmanals:
Setmana A: dijous i divendres de 09:00 a 14:45 h, dissabtes i diumenges de 15:00 a 20:30 h.
Setmana B: dijous i divendres de 14:45 a 20:30 h,dissabtes i diumenges de 09:39 a 15:00 h.
Festius segons quadrant.
- Data incorporació: gener 2025.
- Lloc de treball: Barcelona.
Requisitos mínimos
- Ser una persona amb iniciativa, disposar de lideratge, resolutiva, apassionada de la cultura, orientada a resultats i amb destacada orientació al servei.
- Capacitat per la organització de cronogrames d’activitats i de coordinació d’equips.
- Comportaments de lideratge inclusiu i capacitat per a desenvolupar i retenir equips diversos.
- Formació: Publicitat i Relacions Públiques, Protocol, Turisme, Història de l'Art, Història, Belles Arts, Turisme, Educació, Humanitats, o equivalents.
- Es valorarà formació en producció d’espectacles i/o esdeveniments.
- Idiomes: català i castellà nadiu/bilingüe, anglès nivell avançat. Es valoraran altres idiomes com el francès.
- Es valora positivament experiència prèvia en regidoria, coordinació d'equips, i sup
Inscribirme a esta oferta