Recibir y gestionar los pedidos de ventas, revisando la calidad de estos y su viabilidad en crédito y stock. Trasmitirlos al operador logístico y solucionar las incidencias en el proceso.
Facturar y gestionar el cobro de las facturas a su vencimiento.
Informar de la evolución de las ventas y los stocks.
Mantener web y realizar mail Ings.
Tareas generales de administración.
Tipus de relació professional: Contracte
Tipologia de contracte: Indefinit
Núm. Hores setmanals: 40
Horari: ¿ Horario flexible, dentro del horario comercial. (9h-14h y 15h-18h)
Retribució brut anual: 18.000€ a 20.000€
Requisitos mínimos
Categoria professional: Tècnics mitjos i assimilats
Formació reglada requerida: g. Diplomatura - g. Diplomatura
Temps d'experiència: +3
Coneixements informàtics: ¿ Dominio paquete office, experto en Excel. ¿ Valorable conocimiento del ERP Navision.
Competències personals més desenvolupades: Treball en equip i Cooperació, Negociació, Empatia, Orientació al Client, Planificació i organització, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat, Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Creativitat, Aprenentatge i utilització de coneixements, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Iniciativa, Pensament Analític, Orientació Estratègica