Formant part del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí, Sabadell Gent Gran és l’eix de desenvolupament dels nous serveis d’atenció integrada social i sanitària i alhora dels serveis socials i dependència d’atenció i cures a les persones grans que actualment ja ofereix la Corporació. És una plataforma de serveis per a persones grans amb residència, centre de dia, apartaments amb serveis i servei d’ajuda a domicili “Taulí Aprop”. Actualment està en fase d’expansió i creixement.
L’àrea de Persones (Recursos Humans) és un àmbit consolidat al Consorci, amb participació estratègica en els òrgans de Direcció i una política corporativa que es basa i pivota en els valors, la missió i la visió del Parc Taulí, i que atorga als seus propis professionals la competència de remoure els obstacles perquè la resta de professionals de l’organització assoleixin els objectius i drets que els hi són garantits, actuant com a facilitadors.
EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ,
per l’Àrea de Persones ofereix
Lloc de treball:
1 Tècnic/a de Recursos Humans
Grup professional 5: Personal de gestió i serveis.
Funcions generals:
Organitzar, planificar i dirigir l’Àrea de Recursos Humans de Sabadell Gent Gran, d’acord amb les directrius de Direcció, amb l’objectiu de garantir la correcta gestió de la vida laboral dels professionals del centre per tal de garantir les necessitats assistencials.
- Organitzar i planificar el treball del departament, coordinant-se amb els departaments responsables dins de la Direcció de Recursos Humans de la CCSPT.
- Elaborar, valorar, controlar i supervisar la correcta gestió de contractació (noves altes, renovacions, etc.).
- Assessorar i atendre consultes del personal, donant resposta a qualsevol dubte o incidència que pugui sorgir. Mantenir una bona comunicació interna per a detectar possibles problemes i així valorar i aplicar possibles solucions.
- Elaborar, actualitzar i implementar nous protocols de funcionament intern del personal (sol·licituds, permisos, etc.) i manuals, alineats amb els objectius estratègics de SGG.
- Realitzar els processos de selecció: publicació de l’oferta, cribratge curricular i realització d’entrevistes.
- Assessorar i gestionar els permisos retribuïts que marca el conveni laboral (vacances, dies de lliure disposició, compactacions de lactància, etc.), com no retribuïts (excedències, permisos assumptes propis, etc.).
- Organitzar i planificar el personal, realitzant les cobertures oportunes a causa de les diferents circumstàncies, analitzant i prioritzant l'actiu del que disposem a cada moment.
- Gestionar el sistema de control i presència horària laboral. Mantenint la base de dades dels professionals actualitzada i extraient informes per a comprovar si es compleix normativa.
- Gestionar les variables del personal.
- Gestionar les peticions, permisos i cobertures de les accions formatives dels professionals. Mantenir actualitzada l'aplicació de formació. Gestionar les peticions de places (modificacions, obertures de places de reforç, etc.) en funció de les necessitats.
- Elaborar i gestionar els calendaris anuals dels professionals de la Corporació situats en el Centre.
- Gestionar, en col·laboració amb la Mútua d'Accidents Laborals, les mesures de Prevenció de Riscos Laborals corresponents a aquests casos. Anàlisi i gestió de les recerques d'accidents laborals.
- Gestió i relació amb el Servei de Prevenció de la CCSPT amb l'objectiu de realitzar el seguiment de tota la documentació de prevenció, planificar accions i millores relacionades amb la prevenció del Centre (avaluació de riscos, enquestes i avaluacions psicosocials, PAU, actualització de protocols, formacions, etc.
- Assistència i participació en les reunions del Comitè de Seguretat i Salut del Centre.
- Planificar i gestionar les revisions mèdiques anuals.
Requisits:
- Titulació oficial universitària (diplomatura, llicenciatura o grau) en Relacions Laborals o altres estudis universitaris relacionats competencialment amb el lloc de treball i les funcions a desenvolupar.
- Nivell de català C1.
Es valorarà:
- Màster o Postgrau en Direcció de Recursos Humans.
- CFGS Prevenció de Riscs Laborals.
- Microsoft Office nivell avançat.
- Coneixements en el programa SAP.
- Experiència prèvia en departaments de gestió de talent o desenvolupament professional.
- Habilitats i competències:
- Capacitat resolutiva.
- Autonomia i proactivitat.
- Gestió de situacions sota pressió.
- Adaptabilitat.
- Habilitats comunicatives i treball en equip.
S’ofereix:
Incorporació immediata i amb vinculació estable* a l’equip de treball de de l’Àrea de Persones del Consorci Corporació Sanitària Taulí.
Condicions laborals establertes en el III Conveni SISCAT.
La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa en torn de matí.
Procés de selecció:
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:
- Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
- Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
- Prova psicotècnica
Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.
Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció:
Documentació:
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
1.- Curriculum vitae.
2.- Titulació acreditativa del requisit.
3.- Acreditacions formatives.
4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis pres