Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

41543 - Administració i gestió econòmica

Anunciado el 7 de noviembre
Tipo de jornada
Parcial - Indiferente
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
15.000€ - 18.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
5
Descripción del empleo

Dur a terme la comptabilitat i les obligacions fiscals de l'entitat.
Control i seguiment de factures rebudes i emeses.
Seguiment i control de tresoreria, pagaments i cobraments.
Control pressupostari i suport en l'elaboració del pressupost.
Realització de tasques associades a la presentació de pressupostos i justificació econòmica de subvencions o altres fonts de finançament.
Suport a la gestió de sòcies, la secretara i les diferents àrees de l'entitat en l'elaboració de la informació econòmica o temes administratius, organitzatius i logístics.
Suport en la gestió laboral: enviament nòmines, obligacions amb la Seguretat Social, etc.
Suport en la fiscalitat de les xarxes locals.


  • Tipus de relació professional: Contracte

  • Tipologia de contracte: Indefinit

  • Nº Hores setmanals: 20

  • Horari: Possibilitat de teletreballar 3 dies/setmana i horari adaptable a necessitats personals.

  • Retribució brut anual: 15.732 euros



Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Tècnics mitjos i assimilats

  • Formació reglada requerida: d. CFG Mig - d. CFG Mig

  • Formació complementària: Valorem l'experiència laboral a manca d'estudis específics

  • Temps d'experiència: +3

  • Coneixements informatics: Coneixements de programes de gestió i comptables. Es valorarà especialment Contasol o Odoo.

  • Altres requeriments específics: Experiència en gestió administrativa d¿entitats cooperatives o sense ànim de lucre. Compromís i coneixements en l'àmbit de l'economia solidària i el consum responsable i altres causes de justícia social i/o ambientals.Coneixement i experiència en la

  • Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Preocupació per l'ordre i la qualitat

  • Idiomes: Català - Avançat



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Barcelona Activa
41621 - Dependent/a tardes
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 2d
41618 - Personal tècnic en fabricació mecànica
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 2d
41620 - Confeccionistes
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 2d

Empleos similares

ADMINISTRATIVO/A CONTABLE JORNADA PARCIAL FRANCÉS Copia
GRUPO IMAN
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
Administrativo/a finanzas
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
Un/a Administrativo/a Contable
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 2d
Contable administrativo
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 2d
Administrativo/a Contable ingles avanzado
Grupo Crit
Barcelona, Barcelona
Hace 3d
ADMINISTRATIVO/A CONTABILIDAD DE PROVEEDORES
GRUPO IMAN
Barcelona, Barcelona
Hace 3d