Preparació i presentació de la documentació tècnica i administrativa.
Gestió de les plataformes electròniques de licitacions.
Coordinació de col·laboradors.
Actualització de RELI/ROLUCE
2. Suport Comercial:
Manteniment i coordinació de l'eina global de l'empresa de CRM.
Gestió de les oportunitats comercials.
Confecció i seguiment de pressupostos.
Preparació i presentació d'ofertes.
Homologació a plataformes de clients i proveïdors
Seguiment de comandes.
3.Coordinació Interna Comercial:
Establiment de prioritats i estratègies comercials conjuntament amb els responsables de les àrees operatives.
Suport en l'elaboració de material comercial.
Suport en el disseny i implementació de campanyes comercials i de màrqueting.
Tipus de relació professional: Contracte
Tipologia de contracte: Indefinit
Núm. Hores setmanals: 40
Horari: 8-9.30 a 17-18.30 (flexible)
Retribució brut anual: 25-30
Requisitos mínimos
Categoria professional: Oficial
Formació reglada requerida: j. Llicenciatura
Formació complementària: Coneixement i experiència en campanyes de comunicació.
Temps d'experiència: +3
Coneixements informàtics: Coneixement i experiència en BBDD i eines CRM.
Altres requeriments específics: Coneixement i experiència en preparació de concursos en l'àmbit de l'enginyeria i/o arquitectura. Sensibilitat en aspectes formals (estètics) i de disseny.
Competències personals més desenvolupades: Lideratge, Treball en equip i Cooperació, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat