Atenció al soci: resolució de consultes i gestió d'incidències.
Suport en tasques d'administració, vendes i qualitat.
Revisió periòdica de les instal·lacions i comunicació d'incidències
Coordinació amb l'equip per garantir una bona atenció i servei al soci.
Tipus de relació professional: Contracte
Tipologia de contracte: Indefinit
Núm. Hores setmanals: 20
Horari: Dj i dv: 17:00 a 21:00 h Dis: 13:00 a 21:00 i Diumenge: de 14:00 a 18:00
Retribució brut anual: 8.988 euros
Requisitos mínimos
Categoria professional: Auxiliars
Formació reglada requerida: d. CFG Mig - d. CFG Mig, e. CFG Superior - e. CFG Superior
Formació complementària: Es valorarà experiència en llocs similars i coneixement del funcionament de clubs esportius.
Temps d'experiència: +3
Coneixements informàtics: A nivell de usuari.
Altres requeriments específics: ¿Experiència mínima de dos anys en atenció a l'usuari o client.
Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat