Empresa especialista en gestió de suscripcions, branding i marketing digital, està cercant un perfil adminsitratiu amb idiomes per realitzar les tasques:
Control compres, generació comandes, control i seguiment de pressupost anual.
Gestió de cobrament i pagaments
Control i gestió proveidors
Registre compres
S'ofereix:
Tipus de relació professional: Contracte
Tipologia de contracte: Indefinit
Núm. Hores setmanals: 38
Horari: 9 a 14 i 15 a 18
Retribució brut anual: 18000 (conveni publicitat) revisables segons el valor de la candidatura
Requisitos mínimos
Formació complementària: Grau mig o superior administració
Temps d'experiència: +3
Coneixements informàtics: Office imprescindible
Competències personals més desenvolupades: Treball en equip i Cooperació, Negociació, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Comunicació