Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Coordinador/a Administratiu/va de Cursos d'alfabetització digital

Anunciado el 20 de agosto
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

Uneix-te a un projecte amb impacte social!



Busquem un/a professional organitzat/ada i empàtic/a per coordinar la gestió d'un projecte innovador que té com a objectiu reduir la bretxa digital i empoderar a persones en risc d'exclusió social.


Què t'oferim?


  • Propòsit: La satisfacció de contribuir a un projecte que transforma vides.

  • Flexibilitat: Horari d'entrada flexible (entre les 8-10h) i possibilitat de treballar en remot a partir dels 3 mesos (1-2 dies per setmana)

  • Desenvolupament professional: Oportunitat de créixer en un entorn dinàmic i socialment compromès.

  • Estabilitat: Jornada completa de 37,5h/setmanals amb un contracte estable.

  • Benestar: Bon ambient de treball i conciliació de la vida laboral i personal.

  • Entorn: Les nostres oficines estan ubicades a les Corts, un dels districtes més dinàmics de Barcelona, amb excel·lents connexions de transport públic.

Què esperem de tu?


  • Empatia: Capacitat per connectar amb les persones i entendre les seves necessitats.

  • Organització: Gestió eficient de múltiples tasques i atenció al detall.

  • Relacions interpersonals: Habilitats comunicatives per interactuar amb formadors, participants i entitats col·laboradores.

  • Proactivitat: Iniciativa per identificar i resoldre problemes.

  • Valors: Alineament amb els objectius socials del projecte.

Les teves responsabilitats seran:


  • Gestió de personal: Reclutament i gestió dels formadors, seguiment de les sessions i avaluació del seu desenvolupament.

  • Coordinació: Mantenir una comunicació fluida amb els participants, les entitats col·laboradores i l'equip del projecte.

  • Control: Seguiment de les inscripcions, assistències, materials i recursos necessaris per al bon funcionament de les activitats.

  • Administració: Gestió econòmica del projecte, elaboració d'informes i seguiment dels indicadors.

Si creus en el poder de la tecnologia per transformar vides i vols formar part d'un projecte amb un impacte real, t'estem esperant!




Requisitos mínimos

Què busquem?


  • Formació en l'àmbit social i/o educatiu

  • Molt valorable formació específica en TIC

  • Experiència mínima de dos anys en gestió de persones

  • Experiència mínima de dos anys coordinant projectes educatius i/o socials

  • Persona amb capacitat de planificació, iniciativa, resolutiva, metòdica, basada en la gestió i empàtica

  • Domini del Paquet Office.

  • Català escrit i parlat correctament.

  • Incorporació Setembre 2024



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Fundació Pere Tarrés
Xerrada sobre Temàtica d'Infància
Fundació Pere Tarrés
Barcelona, Barcelona
Hace 10h
Monitor/a Taller de Català en Mataró
Fundació Pere Tarrés
Mataró, Barcelona
Hace 11h
Monitor/a extraescolars artístiques a Barcelona
Fundació Pere Tarrés
Barcelona, Barcelona
Hace 14h

Empleos similares

Auxiliar Administrativo/a - HIPOTECARIO
Servinform
Barcelona, Barcelona
Hace 10h
Administrativo/a Revisión Documentación Hipotecaria
Servinform
Barcelona, Barcelona
Hace 10h
Prácticas de Secretaría Académica
Grupo Planeta
Barcelona, Barcelona
Hace 11h
Prácticas en el departamento de finanzas
Grupo Hotusa
Barcelona, Barcelona
Hace 14h
Asesor/a de admisiones Escuela Superior de Gastronomía
Planeta Formación y Universidades
Barcelona, Barcelona
Hace 14h
Administrativo/a - LHH TAG
LHH
Barcelona, Barcelona
Hace 15h