Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Coordinador/a Administratiu/va de Cursos d'alfabetització digital

Anunciado el 20 de agosto
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo

Uneix-te a un projecte amb impacte social!



Busquem un/a professional organitzat/ada i empàtic/a per coordinar la gestió d'un projecte innovador que té com a objectiu reduir la bretxa digital i empoderar a persones en risc d'exclusió social.


Què t'oferim?


  • Propòsit: La satisfacció de contribuir a un projecte que transforma vides.

  • Flexibilitat: Horari d'entrada flexible (entre les 8-10h) i possibilitat de treballar en remot a partir dels 3 mesos (1-2 dies per setmana)

  • Desenvolupament professional: Oportunitat de créixer en un entorn dinàmic i socialment compromès.

  • Estabilitat: Jornada completa de 37,5h/setmanals amb un contracte estable.

  • Benestar: Bon ambient de treball i conciliació de la vida laboral i personal.

  • Entorn: Les nostres oficines estan ubicades a les Corts, un dels districtes més dinàmics de Barcelona, amb excel·lents connexions de transport públic.

Què esperem de tu?


  • Empatia: Capacitat per connectar amb les persones i entendre les seves necessitats.

  • Organització: Gestió eficient de múltiples tasques i atenció al detall.

  • Relacions interpersonals: Habilitats comunicatives per interactuar amb formadors, participants i entitats col·laboradores.

  • Proactivitat: Iniciativa per identificar i resoldre problemes.

  • Valors: Alineament amb els objectius socials del projecte.

Les teves responsabilitats seran:


  • Gestió de personal: Reclutament i gestió dels formadors, seguiment de les sessions i avaluació del seu desenvolupament.

  • Coordinació: Mantenir una comunicació fluida amb els participants, les entitats col·laboradores i l'equip del projecte.

  • Control: Seguiment de les inscripcions, assistències, materials i recursos necessaris per al bon funcionament de les activitats.

  • Administració: Gestió econòmica del projecte, elaboració d'informes i seguiment dels indicadors.

Si creus en el poder de la tecnologia per transformar vides i vols formar part d'un projecte amb un impacte real, t'estem esperant!




Requisitos mínimos

Què busquem?


  • Formació en l'àmbit social i/o educatiu

  • Molt valorable formació específica en TIC

  • Experiència mínima de dos anys en gestió de persones

  • Experiència mínima de dos anys coordinant projectes educatius i/o socials

  • Persona amb capacitat de planificació, iniciativa, resolutiva, metòdica, basada en la gestió i empàtica

  • Domini del Paquet Office.

  • Català escrit i parlat correctament.

  • Incorporació Setembre 2024



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Fundació Pere Tarrés
Coordinador/a de Projecte Esportiu i Comunitari per a Joves St Roc - Badalona INDEFINIT 20h
Fundació Pere Tarrés
Badalona, Barcelona
Hace 14h
Dinamitzador/a Espai Jove Can Puiggener Indefinit. tardes i un matí
Fundació Pere Tarrés
Sabadell, Barcelona
Hace 15h
Tècnic/a Servei de Prevenció i Convivència Sant Andreu INDEFINIT Jornada complerta
Fundació Pere Tarrés
Barcelona, Barcelona
Hace 16h

Empleos similares

Back Office departamento comercial (40h)
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 10h
Administrativo/a Contable ingles avanzado
Grupo Crit
Barcelona, Barcelona
Hace 11h
41619 - Administrativo/a
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 15h
41617 - Tècnic/a Administratiu/va Compres
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 15h
Asesor/a de admisiones Escuela Superior de Gastronomía
Planeta Formación y Universidades
Barcelona, Barcelona
Hace 16h
Admissions Advisor - OBS Business School
Planeta Formación y Universidades
Barcelona, Barcelona
Hace 16h