A Manpower seleccionem un Costumer Service per a important empresa de la localitat de Puigpelat com a representant de Portugal.
Funcions: ? Responsable de processar comandes a SAP de principi a fi (des de la comanda fins a la facturació). ? Responsable del processament correcte, eficient i oportú de les queixes dels serveis entrants (SAP) ? Processar factures a SAP d'acord amb els procediments aplicables. ? Proporcionar informació i debat amb la comunitat local. clients sobre terminis de lliurament, esdeveniments i condicions. ? Responsable de mantenir l'alta qualitat de les dades de SAP i sistemes relacionats ? Respondre consultes dels clients. ? Informar els clients sobre les diferències de lliurament i acordar accions correctives. ? Processament de devolucions. ? Processament de notes de dèbit/crèdit quan sigui necessari ? Arxiu Físic
2. Comunicació i coordinació ? Contacte assegurança permanent amb Vendes i Màrqueting, esp. KAM i RAM per arribar a una entesa I. del comportament del mercat/client ii.de sistemes dinformació interns i externs. ? Construir relacions sòlides amb els clients diàriament ? Comunicació regular amb els IDC per al lliurament i optimització de problemes de queixes relacionades amb els clients.
Requisits:
Orientació a Client Treball en equip Habilitats de comunicació, oral i escrit Resolució de problemes Portuguès Natiu i Espanyol valorable Anglès avançat Experiència en posicions similars S'ofereix:
Durada seriosa fins al seriosa fins 28/02/2026 extensible si el projecte s’allarga
Report funcional a la Customer Service Specialist de Portugal,
Possibilitat de fer Home Office 2 dies per setmana una vegada superat el període de formació
Horari de dilluns a dijous de 9 a 18,15 (8h30m + 45m dinar), divendres de 8 a 14 o de 9 a 15