T'agradaria formar part de l'equip d'Organització i Gestió del Coneixement?
L'equip Organització i Gestió del Coneixement s'encarrega de gestionar l'estratègia organitzativa de l'entitat i, en concret, ocupar-se de la posada en marxa, definició i direcció de projectes organitzatius, optimització de processos i manteniment funcional i evolutiu d'aplicacions, plataformes i infraestructures -tant dels canals com dels sistemes d'informació corporatius-, que han de permetre una adequada gestió del coneixement. També de promoure la innovació en la creació de nous serveis i nous models de negoci.
Busquem una persona amb experiència en gestió de processos de negoci i digitalització, que treballi en la identificació i implementació de millores en processos organitzatius i en la transformació digital de l’empresa, assegurant la implementació de tecnologies innovadores i metodologies eficients.
Les tasques assignades serien:
Processos
- Analitzar l’estructura organitzativa i proposar solucions per optimitzar els fluxos de treball i la configuració d’equips.
- Dissenyar i millorar processos interns, implementant metodologies com Lean, Six Sigma o BPM per optimitzar operacions.
- Gestionar procediments de l’organització.
- Gestionar i prioritzar tasques de manera eficient, garantint el compliment d’objectius estratègics.
- Recollir, analitzar i interpretar dades per desenvolupar KPIs i quadres de comandament.
Digitalització
- Aplicar estratègies de transformació digital, incorporant tecnologies com IA, Data Driven i automatització.
- Utilitzar eines d’anàlisi de dades i gestió de projectes com Power BI, Tableau, així com metodologies àgils (Scrum, Kanban).
- Planificar, executar i fer el seguiment de projectes de negoci i tecnològics, assegurant l’entrega en temps i forma.
- Coordinar i fer seguiment de reptes d’innovació digitals.
Tècniques
- Gestió del procediment documental i parametrització de SharePoint.
- Gestió de l’eina de gestió de processos organitzatius (ticketing).
- Seguiment global d’incidències i peticions tecnològiques.
- Seguiment d’altes i baixes d’usuariat intern i extern.
- Assignació de permisos d’usuariat.
- Gestió de la telefonia mòbil.
- Administració i supervisió de portàtils.