Assistant de Direcció - Agència Catalana de Turisme
Agència Catalana de Turisme
Barcelona, Barcelona15 de octubre
Missió del lloc: assistir a la Directora General de l'ACT donant-li suport administratiu i operatiu, facilitant la gestió eficient de les activitats diàries i contribuint al compliment dels objectius estratègics.
Responsabilitats Principals:
Gestió d'Agenda: Organitzar i mantenir l'agenda de la directora, programant reunions, cites i esdeveniments, i assegurant la disponibilitat de temps per a les activitats prioritàries.
Comunicació: Actuar com a punt de contacte entre la direcció i les unitats organitzatives, així com amb clients/es i empreses proveïdores, gestionant la comunicació en els diferents canals de manera efectiva.
Preparació d'Informes: Elaborar informes, presentacions i documents necessaris per a les reunions i decisions estratègiques, assegurant que la informació sigui clara i concisa.
Coordinació de reunions: Organitzar reunions, incloent la logística, la preparació de materials i la presa d'actes, assegurant el seguiment dels acords assolits.
Gestió de Projectes: Donar suport en la planificació i seguiment de projectes estratègics, col·laborant amb diferents equips per assegurar el compliment de terminis i objectius.
Organització de viatges: Planificar i coordinar viatges de negocis per a la directora, incloent la reserva de vols, hotels i transport, així com la preparació d'itineraris detallats.
Confidencialitat: Manejar informació sensible i confidencial amb la màxima discreció i professionalisme.
Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
Tècnic/a d'Assessoria Jurídica - Agència Catalana de Turisme
Agència Catalana de Turisme
Barcelona, Barcelona9 de febrero
La Unitat d'Assessoria Jurídica i Contractació realitza l'assessorament jurídic de l'entitat i vetlla per la legalitat de tots els seus actes d'acord amb la normativa que regula els serveis jurídics de l'Administració de la Generalitat d’acord amb l'article 14 bis dels Estatuts de l'Agència Catalana de Turisme. En la seva actuació, la Unitat d'Assessoria Jurídica i Contractació actua coordinadament amb l'assessoria jurídica del departament competent en matèria de turisme.
La missió principal del/de la tècnic/a serà donar suport tècnic jurídic en els àmbits d’actuació de l’entitat, tant des de la perspectiva del dret públic com del dret privat, amb la finalitat d’adequar-se als procediments legals.
I les tasques principals:
Tramitar els expedients corresponents als convenis que formalitza l’entitat, donant suport en l’assessorament jurídic dels mateixos.
Donar suport en l’assessorament jurídic de les bases reguladores de les subvencions que dugui a terme l’entitat.
Donar suport en la instrucció i gestió dels expedients de contractació de l’Agència Catalana de Turisme mitjançant les eines corporatives de la Generalitat, fent l’assessorament tècnic jurídic en totes les fases del procediment incloent-hi les pròrrogues i les modificacions contractuals existents.
Donar suport a la resolució de qualsevol altre consulta jurídica que se li plantegin per part d’altres persones de l’organització, departaments, organitzacions externes i ciutadania d’acord amb les necessitats dels usuaris, els procediments establerts i la normativa vigent.
Jornada completa
Otros contratos
Salario sin especificar
Anterior
1 de 1
Siguiente
Crear alerta
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.
¿Quieres crear una alerta?
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.