Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Nous projectes de l'àrea d'Administració

Lidera
Andorra la Vella, Andorra
Anunciado el 20 de noviembre
Esta oferta ya no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo




Et motiva la gestió administrativa i vols continuar amb el teu creixement professional en aquest àmbit? Ets una persona organitzada, responsable i amb una gran atenció al detall?



Lidera et presenta una nou projecte per professionals amb experiència en l’àmbit administratiu. Estem cercant tècnics administratius com tu per cobrir diverses vacants en empreses de diferents sectors i ubicades al Principat d’Andorra.



Si tens passió per l’administració i estàs obert/a a explorar noves oportunitats en aquest camp, estem segurs que tenim nous reptes ideals per a tu.



Com a Tècnic Administratiu, algunes de les teves responsabilitats seran:



  • Gestió documental: Organització, arxiu i actualització de documents físics i digitals.

  • Atenció al client: Resposta a consultes telefòniques, per correu electrònic o presencials.

  • Suport administratiu: Coordinació d’agendes, preparació de reunions i elaboració d’informes.

  • Tràmits i gestions: Realització de gestions amb administracions públiques o altres entitats.

  • Control de dades: Entrada, validació i manteniment de bases de dades i registres.

  • Facturació i comptabilitat bàsica: Emissió de factures, gestió de pagaments i conciliació d’ingressos.

  • Gestió de proveïdors: Sol·licitud de pressupostos, comandes i seguiment de lliuraments.

  • Coordinació interna: Comunicació amb altres departaments per assegurar el flux d’informació.



Requisitos mínimos

Ets una persona organitzada, detallista i amb capacitat per treballar en equip?
Busquem algú amb habilitats per gestionar documents, prioritzar tasques i complir terminis, que aporti precisió en el tractament de dades i tingui ganes d’adaptar-se a nous reptes en un entorn dinàmic. Valorarem formació i experiència prèvia en tasques administratives que et permetin afrontar amb èxit les responsabilitats d’aquesta posició. Si et motiva donar suport administratiu i fer que tot funcioni de manera eficient, aquesta és la teva oportunitat!




Compartir esta oferta
Más empleos en Lidera
Tècnic/a de l'Àrea de Negoci
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
3 de diciembre
Responsable de l'Àrea de Compres - Sector Hoteler
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
3 de diciembre
Project Manager d'instal.lacions
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
3 de diciembre

Empleos similares

Tècnic en Comptabilitat de Gestió i Costos
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
24 de octubre