15 ofertas de empleo encontradas
¡Lidera la estrategia que consolidará su marca como referente en tecnologías disruptivas! En este rol clave, serás responsable de impulsar el awareness y el posicionamiento de la plataforma a través de estrategias innovadoras de branding, social media y relaciones públicas. Trabajarás con equipos creativos y de marketing para
garantizar que nuestra identidad y mensaje resuenen en cada canal, elevando nuestra presencia en el ecosistema digital.
Empresa líder en formación online en tecnologías disruptivas, impactando la vida de miles de personas en España y LATAM
Empresa pionera en su sector ubicada en Andorra.
Funciones:
Oportunidades de carrera y desarrollo profesional.
Client in the private financial sector, specialized in private banking and wealth management, with a strong international presence and a focus on offering customized solutions to high-value clients. They stand out for their focus on technological innovation in financial services and a commitment to confidentiality, security, and efficient risk management.
FMCG multinational company.
T’agradaria unir-te a un projecte en expansió que lidera l’assessorament empresarial i la gestió comptable a Andorra?
Estem col·laborant amb una reconeguda empresa assessora especialitzada en l’acollida d’estrangers i empreses estrangeres al Principat d’Andorra, oferint serveis d’assessorament, gestió i consultoria. L’empresa acompanya els seus clients en tot el procés, des de la seva arribada fins a la seva consolidació al país, amb un enfocament integral en normativa empresarial, fiscalitat, comptabilitat i relacions amb l’administració pública.
Actualment, estem cercant un/a Tècnic/a Comptable i Assessor/a de Comptabilitat per incorporar al seu equip, amb ganes d’aportar i créixer dins del seu projecte.
Seguidament, et detallem com serà el teu dia a dia i les principals responsabilitats a les quals hauràs de fer front:
Vols formar part d’un projecte innovador que combina sostenibilitat, tecnologia i benestar en un complex residencial de nova creació a Andorra la Vella?
Arriba a Andorra una nova marca de complexos residencials amb l’objectiu de transformar els allotjaments tradicionals en espais que ofereixen el confort de la llar, dissenyats per inspirar persones que valoren la proximitat, el disseny, la comunitat i el compromís amb un futur millor. Es tracta d’un complex de nova construcció, equipat amb diverses zones comunes interiors i exteriors, que permet combinar estades de mitjana i llarga durada. Atenció! tingues en compte que no es tracta d’apartaments turístics.
La qualitat del seu equip humà, la passió per l’hostaleria, la flexibilitat en les estades, el foment d’experiències veritablement locals, el seu compromís amb la sostenibilitat i la tecnologia són els pilars essencials que defineixen els seus projectes.
Actualment, estem cercant un Responsable de Manteniment per al complex residencial que pròximament s’inaugurarà a Andorra la Vella. Tindràs l’oportunitat de formar part de l’equip supervisor de la fase final de l’obra, i posteriorment seràs el responsable de garantir el correcte funcionament de totes les instal·lacions i serveis, reportant directament al Director del complex.
Les teves responsabilitats principals seran:
Aquesta posició clau t’ofereix l’oportunitat de liderar el manteniment d’un complex residencial innovador dins d’una empresa que aposta pel creixement i desenvolupament professional dels seus equips. Et permetrà treballar juntament amb la direcció del complex i els diferents departaments per assegurar unes condicions òptimes dels pisos i les instal·lacions.
Formarás parte de un banco andorrano con presencia internacional y enfoque en banca privada, gestión de patrimonio, seguros y asesoramiento financiero.
Estarás en el departamento de cumplimiento normativo liderándolo junto con seis compañeros más.
Tu misión será asistir a la Dirección del Área en la supervisión de que la institución opere dentro del marco legal y reglamentario que rige la industria financiera, y colaborar en la salvaguarda de la reputación, los estándares éticos de la Entidad, su posición jurídica, garantizando que opere con altos niveles de integridad, transparencia y cumplimiento de todas las leyes y normativas aplicables.
Reportando directamente al/la director/a del área de Asesoría Jurídica, Cumplimiento Normativo y Prevención de Blanqueo de Capitales, llevarás (entre otras) las siguientes responsabilidades y funciones:
¿Cuáles son tus beneficios?
T’apassiona escriure i tens talent per crear textos clars, creatius i ben estructurats? Aquesta és la teva oportunitat per formar part d’un equip que treballa en la creació i gestió de continguts en múltiples formats.
Busquem una persona amb capacitat per redactar, revisar i gestionar continguts tant digitals com tradicionals, adaptant-los a les necessitats i canals de comunicació.
Les teves funcions principals seran:
Nuestro cliente ubicado en Andorra, es una startup líder en España en su especialidad. Oportunidad única para llevar tus conocimientos a un siguiente nivel.
Oportunidades de carrera y desarrollo profesional.
Posición híbrida, presencial de martes a jueves en sus oficinas en Andorra.
Empresa cubre los desplazamientos. En el caso de que vivas fuera de Andorra.
Con esta oportunidad también puedes mudarte a Andorra, ellos lo gestionan
Vols treballar en entorn amb constant creixement, envoltat de professionals del sector financer i patrimonial? Tens habilitats organitzatives, capacitat per gestionar imprevistos amb serenitat i un fort compromís amb la discrecció?
Aquesta podria ser la teva propera etapa professional!
Busquem un/a Tècnic/a de l'Àrea de Negoci per una empresa del sector financer, amb la missió de donar suport directe a la Direcció de l'Àrea de Negoci i garantir la coordinació amb clients i organismes externs.
El teu dia a dia serà dinàmic, i comprendrà tasques com les que es detallen a continuació:
Aquest projecte professional ofereix desenvolupament en un entorn que valora la qualitat i el compromís. Oferim creixement horitzontal progressiu, amb l’oportunitat d’assumir més responsabilitats a mesura que et consolides en la posició.
Formarás parte de un banco andorrano con presencia internacional y enfoque en banca privada, gestión de patrimonio, seguros y asesoramiento financiero.
Estarás en el departamento fiscal corporativo junto con dos compañeros más, entre ellos el/la responsable del departamento.
Tu misión será ofrecer asesoramiento fiscal corporativo.
Reportando directamente al/la responsable del departamento fiscal corporativo, llevarás (entre otras) las siguientes responsabilidades y funciones:
¿Cuáles son tus beneficios?
Vols iniciar la teva carrera professional en una organització compromesa amb la inclusió i el benestar social? Aquesta és la teva oportunitat!
A la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell, estan buscant un/a Tècnic en Comptabilitat de Gestió i Costos per unir-se al seu equip de Finances i contribuir a la gestió financera d'una entitat dedicada a l'atenció integral de persones amb diversitat funcional. Si tens coneixements en comptabilitat analítica i vols desenvolupar-te en un entorn dinàmic i col·laboratiu, aquesta és la posició ideal per a tu.
Quines seran les teves funcions?
Com a Tècnic de l'àrea, les teves responsabilitats inclouran:
A la Fundació Privada Nostra Senyora de Meritxell, et proporcionen un entorn de treball acollidor i motivador, on podràs créixer professionalment i desenvolupar les teves habilitats en comptabilitat. T’oferiran la possibilitat de treballar amb un equip compromès amb la inclusió i la millora de la qualitat de vida de les persones. Gaudiràs de formació contínua, suport per a la teva evolució professional i un horari de treball que et permeti mantenir un bon equilibri entre la vida laboral i personal.
Lidera et presenta una oportunitat única pensada per a experts en l'àmbit financer i comptable d'Andorra.
Ara mateix estem cercant professionals amb talent, com tu, per a cobrir diferents vacants dins del sector financer i comptable. T'oferim posicions de diversos nivells i responsabilitats, en empreses de diferents sectors i situades en variades localitzacions del Principat.
Si ets una persona apassionada pel desenvolupament i la millora contínua en la teva carrera i estàs obert/a a descobrir noves oportunitats dins de les finances o la comptabilitat, estem segurs que tenim l'opció perfecta per a tu.
A continuació trobaràs un resum dels projectes que tenim en marxa. Si identifiques una posició que encaixa amb el teu perfil professional, t'animem a seleccionar el títol corresponent i enviar-nos la teva candidatura.
CFO-Chief Financial Officer: Revoluciona el món de les inversions amb Balize
Responsable d'Administració i Finances: Tingues un gran impacte en les operacions financeres d’un important grup empresarial
Si tens interès en saber-ne més sobre algun d’aquests reptes, consideres que encaixes amb més d’una posició o bé no en trobes cap que s’adeqüi al teu perfil al 100% però estàs obert a un canvi professional i vols que et tinguem en compte per futures vacants que s’obrin, envia’ns el teu perfil a través d’aquesta mateixa pàgina i ens posarem en contacte amb tu per valorar i definir el teu projecte ideal.
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.