Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

1 Tècnic/a Superior Serveis Jurídics (25_56_CONT_SERVJUR_ADV)

Anunciado el Hace 4d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
De duración determinada
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

Descripció del servei:


La unitat de serveis jurídics del Consorci, contribueix a l’assoliment dels objectius estratègics i a la vegada vetlla per la seguretat jurídica i bon funcionament dels seus òrgans de govern i direcció, donant suport a l’actuació dels professionals, tot fomentant la cultura del compliment normatiu.


La unitat assumeix; entre d’altres i com a més representatives, el suport als òrgans de govern i gestió, la contractació administrativa (tramitació, seguiment dels procediments de licitació i execució per assegurar la seva adequada tramitació i posterior execució d’acord amb la normativa vigent), els convenis i acords amb altres entitats, la transparència, els procediments administratius, l’assistència i recolzament a auditories i controls i altres operacions relacionades amb el patrimoni del consorci (donacions, herències, finques, etc.).



Funcions generals i específiques:


Aquest anunci es formula per cercar, en primer terme, un perfil tècnic idoni per realitzar les següents funcions:


  • Convenis i altres formes de col·laboració. Gestió i tramitació de convenis de col·laboració i altres formes d’acord que realitza l’entitat.

  • Contractació pública: gestió i tramitació dels procediments de contractació pública del centre.

  • Informes jurídics per a la resolució de recursos especials o administratius en l’àmbit de contractació pública o d’altres matèries.

  • Així com qualsevol altre funció o tramitació relacionada amb el dret administratiu.


Transversal a l’àmbit:


  • Atenció i assessorament als i les professionals de l’organització en matèria de dret administratiu.


Requisits:


  • Titulació oficial universitària de llicenciatura o grau en dret i, en aquest darrer cas, màster oficial.

  • Nivell de català C1.

Es valorarà:


  • Currículum Vitae.

  • Estar habilitat per exercir com advocat/da d’acord amb la llei 34/2006 d’accés a la professió, sigui per haver superat la formació i la prova d’avaluació o per ser professionals afectats per la disposició transitòria única de l’esmentada llei.

  • Experiència d’un mínim de 2 anys en les àrees i funcions esmentades i preferenment en dret administratiu de l’entorn públic sanitari.

  • Formació postgraduada i/o específica relacionada amb les funcions del lloc de treball.

  • Competències transversals:

  • Disposició a l’aprenentatge: curiositat, motivació i iniciativa per a aprendre coses noves, desenvolupar nous processos i metodologies.

  • Orientació a objectius, capacitat resolutiva i de treball col·laboratiu: Capacitat d’organitzar, planificar i assolir, amb la resta de persones de l’equip, els objectius de manera conjunta i eficaç.

  • Vocació de servei, comunicació i empatia: comunicar de forma clara i amb seguretat i respecte els missatges a la resta de l’equip, capacitat d’assessorar als professionals de l’organització de forma assertiva, adaptant l’estil comunicatiu.

  • Flexibilitat i adaptabilitat: capacitat d’acceptar i adaptar-se als canvis de tasques i d’escenaris amb rapidesa.


S’ofereix:


La persona seleccionada, es vincularà mitjançant un contracte de reforç des de la data d’incorporació fins el 31/12/2025. En funció de les necessitats de la plantilla, la persona designada, podrà tenir la possibilitat de continuïtat. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.


Condicions:


  • Jornada completa de 37,25 hores setmanals, en el marc horari entre les 8 i les 17h, amb flexibilitat horària.

  • Possibilitat de treball a distància parcial (a convenir).

  • Salari: 36.320,06€ brut/any amb evolució econòmica per carrera professional convenial.

Procés de selecció:


Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .


D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:


  • Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).

  • Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.

  • Prova psicotècnica

Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.


Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.



En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.




Documentació i inscripció:


Documentació:



Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:



Documentació requisit:



1.- Curriculum vitae.


2.- Titulació acreditativa del requisit.


3.- Carta de presentació i motivació per al lloc de treball.



Documentació complementària:


3.- Acreditacions formatives.


4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


La no presentació de la documentació requisit pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.



Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.


Data de termini: Fins al dia 29 d’abril de 2025


Codi de plaça: 9304




Requisitos mínimos

La no presentació de la documentació requisit pot comportar l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.





Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Parc Taulí
1 Tècnic/a Superior Serveis Jurídics (25_56_CONT_SERVJUR_ADV)
Parc Taulí
Sabadell, Barcelona
Hace 4d
Auxiliar Administratiu/Administrativa - Suplències (25_54_IPV_GESPAC_AUXADM)
Parc Taulí
Sabadell, Barcelona
10 de abril
Oficial/Oficiala Administratiu/Administrativa - Suplències (25_53_IPV_GESPAC_OFADM)
Parc Taulí
Sabadell, Barcelona
10 de abril

Empleos similares

1 Tècnic/a Superior Serveis Jurídics (25_56_CONT_SERVJUR_ADV)
Parc Taulí
Sabadell, Barcelona
Hace 4d
HEAD OF ACCOUNTING
AFFINIS Selección de Personal & Headhunting
Sabadell, Barcelona
24 de marzo