Gestoria ubicada en Barcelona busca una auxiliar administrativo/a:
-Funciones:
Atención al cliente, recepción de llamadas y whatsapp, recepción de documentos, escanear y fotocopiar, etc.
Tipus de relació professional: Contracte
Tipologia de contracte: Indefinit
Núm. Hores setmanals: 40
Horari: de 10 a 14h y de 16:30 a 20:30
Retribució brut anual: 17100
Requisitos mínimos
Categoria professional: Auxiliars
Formació reglada requerida: d. CFG Mig
Formació complementària: A poder ser que tenga conocimientos de trámites de extranjería.
Temps d'experiència: 1-3
Coneixements informàtics: conocimientos a nivel usuario.
Altres requeriments específics: Requiere desplazarse por las tardes a la oficina de Hospitalet.
Competències personals més desenvolupades: Treball en equip i Cooperació, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat