Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

50024 - Auxiliar d'administració

Anunciado el 8 de enero
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
18.000€ - 21.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
20
Descripción del empleo

Descripció de la posició:


En dependència de la Direcció d’Administració, i en estreta col·laboració amb la resta de l’equip d’administració i RRHH, la persona seleccionada serà responsable, entre altres tasques, de:


•Redactar, supervisar i arxivar documentació, mantenint-la organitzada i actualitzada.


•Gestionar bases de dades i realitzar gestions telemàtiques.


•Portar a terme l’arxiu administratiu.


•Fer el seguiment de processos administratius, tenint cura dels terminis i vetllant pel seu correcte desenvolupament.


•Recollir, comprovar i tramitar la documentació relacionada.



Detalls de l’oferta:


Tipus de relació professional: Contracte.


Tipologia de contracte: Indefinit.


Núm. d’hores setmanals: 38.


Horari: Partit de dilluns a dijous. Intensiu els divendres. Amb certa flexibilitat.


Retribució bruta anual: 20.131,72 €.




Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Auxiliars

  • Formació reglada requerida: e. CFG Superior - e. CFG Superior - Es requereix bona capacitat d'expressió escrita i oral

  • Formació complementària: Es valorarà el coneixement del sector cultural

  • Temps d'experiència: +3

  • Coneixements informàtics: Paquet Ofice 365, en especial del programa Excel

  • Altres requeriments específics: Es valorarà el coneixement del treball en l'àmbit de la sostenibilitat i el medi ambient.

  • Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Aprenentatge i utilització de coneixements, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat

  • Idiomes: Castellà - Avançat, Català - Avançat, Anglès - Intermig



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Barcelona Activa
50498MKP - Disenyador gràfic i marketing
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 9h
50482MKP - Customer support specialist (XCEED)
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 10h
50481MKP - Backend engineer -Php, Symphony, DDD- (XCEED)
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 10h

Empleos similares

RECEPCIONISTA AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A - NOU BARRIS, BARCELONA
What's Up - Living English
Barcelona, Barcelona
Hace 9h
Administrativo/a RRHH Sector Sanitario
Grupo Crit
Barcelona, Barcelona
Hace 13h
Dependiente/a Administrativo/a
Grupo Crit
Barcelona, Barcelona
Hace 14h
50509 - Administratiu/iva i Operacions
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 14h
Administrativo/a Auxiliar de Mkt
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 15h
50505 - Office Manager Restauració
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 16h