Empresa d'instal·lacions ubicada a Horta està cercant a un/a Recepcionista.
tasques principals:
Fer-se càrrec de les tasques de recepcionar persones y mercaderies,
Fer tasques administratives bàsiques
Atendre al telèfon.
S'ofereix:
Contracte temporal de 6 mesos amb possibilitats de fixe
Jornada completa de 40h
Horari: 9-14h i 15h a 18h
Retribució brut anual: 25mil-27mil
Requisitos mínimos
Categoria professional: Auxiliars
Formació reglada requerida: b. ESO
Temps d'experiència: 1-3
Coneixements informàtics: Word i Excel
Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat
Idiomes: Castellà - Molt avançat, Català - Intermig