Atenció / informació telefònica i personal a famílies i usuaris.
Atenció / informació i gestió als dispositius derivants de casos a Ventijol (xarxa pública i privada).
Recepció de la documentació i obertura d'expedients.
Gestió llista d'espera i de les agendes dels terapeutes.
Suport a la gestió de Protecció de dades i de riscos laborals.
Altres tasques pròpies de la recepció i de suport a la direcció i administració.
Mantenir al dia els arxius.
Tipus de relació professional: Contracte
Tipologia de contracte: Indefinit
Núm. Hores setmanals: 38
Horari: partit
Retribució brut anual: 21.000 - 22.000
Requisitos mínimos
Categoria professional: Auxiliars
Formació reglada requerida: e. CFG Superior - e. CFG Superior
Temps d'experiència: +3
Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Orientació al Client, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Comunicació