Relació amb les entitats socials derivants. Rebre sol·licituds de les entitats derivants i valorar els casos
Gestionar les altes i baixes en les places dels habitatges optimitzant l'ús de totes les places.
Donar a conèixer els programes i condicions de l'estada als habitatge a les persones beneficiàries i consensuar l'entrada
Preparar els contractes de lloguer segons les particularitat de cada persona, programa i habitatge i gestionar la signatura i entrada a l¡habitatge
Acompanyament a les persones llogateres pel compliment de les responsabilitats contractuals
Controlar la vigència dels contractes dels habitatges gestionats i procedir a les renovacions.
Gestió de la documentació i informació a través de la base de dades i arxiu de l'entitat
Atendre les incidències de manteniment i coordinar l'àrea de manteniment la seva resolució
En habitatge compartits, gestionar conflictes de convivència si escau
Vetllar pel correcte manteniment i cura dels habitatge per part de les persones beneficiàries
Vetllar els canvis de titularitat dels subministraments a nom de les persones ateses
Fer seguiment i control de morositat en coordinació amb l'àrea comptable i plantejar propostes de solució
Suport en la redacció de projectes i gestió de subvencions
Tipus de relació professional: Contracte
Tipologia de contracte: Indefinit
Núm. Hores setmanals: 38
Horari: Mati i tarda
Retribució brut anual: 25000 - 26000
Requisitos mínimos
Categoria professional: Tècnics superiors i assimilats
Formació reglada requerida: e. CFG Superior - e. CFG Superior, g. Diplomatura - g. Diplomatura - Integrador social i Educador social
Formació complementària: Coneixement de la normativa d'arrendaments urbans i dels ajuts i prestacions públiques relacionades amb l'habitatge. Coneixement i/o experiència en prestacions socials de garantia d'ingressos. Coneixements i experiència en administració i gestió eco
Temps d'experiència: 1-3
Coneixements informàtics: Domini d¿eines informàtiques : paquet office, Excel, bases de dades, anàlisi de dades, Internet i aplicacions
Altres requeriments específics: Experiència en entitats sense ànim de lucre i sensibilitat social Titulació universitària en l'àmbit del Treball social, Educació Social o altres ciències socials, o en l'àmbit del dret i la gestió immobiliària.
Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autocontrol, Treball en equip i Cooperació, Negociació, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa
Idiomes: Català - Molt avançat, Castellà - Molt avançat