Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

50892 - Gestor/a Integral de Serveis Territori (SAD)

Anunciado el Hace 1d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
21.000€ - 21.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo

Entitat privada de caràcter social, sense ànim de lucre, amb més de 40 anys d'experiència en els serveis d'atenció domiciliària per a persones d'edat avançada, diversitat funcional o que es trobin en una situació sobrevinguda, està cercant un/a Gestor/a Integral de Serveis zona de Barcelona.


Dins d'una estructura de treball col·laborativa i horitzontal, cada gestor/a és responsable d'un territori concret, on gestiona els serveis de les persones usuàries i coordina a l'equip de persones cuidadores que els donen suport. A més, és la seva responsabilitat vetllar per la satisfacció tant dels qui reben el servei com dels qui el brinden.


Per a exercir la seva funció, ha de conèixer en profunditat la Cartera de Serveis de l'Entitat i saber posar-la en valor enfront de clients actuals i potencials, oferint i registrant cada intervenció en el sistema de gestió, assegurant un seguiment rigorós i transparent.


  • Atenció a persones usuàries i les seves famílies:
    • Informar i assessorar persones interessades en els serveis d'assistència domiciliària.

    • Escoltar i comprendre les necessitats de cada persona usuària i la seva família per a oferir un servei ajustat a la seva realitat.

    • Elaborar pressupostos i propostes personalitzades.

    • Realitzar tant la planificació del servei com l'assignació de cuidadors/as seguint les recomanacions del perfil indicat des de l'Àrea Social i Comunitària

    • Fer un seguiment continu per a garantir que l'atenció sigui adequada i satisfactòria.


  • Coordinació/Gestió de l'equip de cuidadors/es- va referit a l'equip de cuidadors de cadascuna de les zones/territori del qual serà responsable el Gestor/a de Servei:
    • Organitzar i gestionar l'equip de cuidadors/as dins del seu territori.

    • Coordinar altes, baixes i substitucions, assegurant sempre la cobertura del servei.Planificar vacances i permisos laborals, facilitant la conciliació i el benestar de la persona cuidadora.

    • Seguiment telefònic pautat després de la 1era assignació tant a nivell de família com cuidador Supervisar la labor del personal assignat i ser un punt de suport per a les seves necessitats.

    • Gestió de les incidències de les persones cuidadores (absències, retards, registre horari, queixes o reclamacions, baixes laborals, reincorporacions).

    • Valoració del servei i de les persones cuidadores assignades, conjuntament amb els cuidadors experts de l'àrea de desenvolupament social i comunitari.


  • Supervisió i seguiment de la qualitat del servei:
    • Assegurar que l'atenció prestada compleix amb els estàndards de qualitat de l'entitat.

    • Vetllar per la satisfacció tant de les persones usuàries i les seves famílies com de l'equip de cuidadors/as.

    • Realitzar seguiment de l'usuari o de la família, recollint feedback o suggeriments per a la millora el servei.

    • Registrar totes les intervencions i ajustos en el seguiment de gestió.


  • Gestió de la finalització de serveis:
    • Acompanyar a les famílies en el procés de tancament del servei, assegurant un tracte pròxim i respectuós.

    • Facilitar la transició en cas que la persona usuària necessiti altres recursos o serveis addicionals.


No cerquem una persona per negociar serveis ni amb caràcter comercial, la gestió es fa amb persones usuàries i les seves famílies, així com amb les persones cuidadores.



S'ofereix:


  • Tipus de relació professional: Contracte

  • Tipologia de contracte: Indefinit

  • Núm. Hores setmanals: 40

  • Horari: De dilluns a divendres de 9h a 18h

  • Retribució brut anual: 21000



Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Oficial de 2ª

  • Formació reglada requerida: Educació Social, Treball Social, Integració Social o similar

  • Temps d'experiència: 1-3

  • Coneixements informàtics: Habituat a utilitzar sistemes de gestió i ofimàtica de nivell mig

  • Altres requeriments específics:
    • Experiència en coordinació / gestió de serveis d'assistència domiciliària

    • Capacitat per a organitzar equips de treball (persones cuidadores) i gestió de serveis.


  • Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Lideratge, Autocontrol, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat

  • Idiomes: Castellà - Avançat, Català - Avançat



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Barcelona Activa
50903 - Administratiu/va Comptable
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 16h
50827 - Consultor/a Tècnic/a d'Igualtat
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 17h
50902 - Consultor/a - Naturaleza y Empresa
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 17h

Empleos similares

Ingeniero/a Guidance, Navigation & Control- UAV´s
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 2h
Ingeniero de Calidad - Sector metal
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
INGENIERO DE CALIDAD (RECLAMACIONES and PPAP)
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
50892 - Gestor/a Integral de Serveis Territori (SAD)
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
Analista Funcional / Orquestador - REMOTO (H/X/M)
Experis España
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
Prácticas en el equipo de investigación en tecnologías de audio
EURECAT
Barcelona, Barcelona
Hace 2d