Es cerca Auxiliar Administratiu-iva/ Recepcionista per a una entitat de persones amb malaltia mental ubicada a Gràcia.
Tasques principals:
Recepció
Atenció telefònica
Actualitzar base de dades
Passar informes
Altres tasques administratives
S'ofereix:
Tipus de relació professional: Contracte
Tipologia de contracte: Indefinit
Núm. Hores setmanals: 38
Horari: 8:30-14 y 15-17
Retribució brut anual: 20.500 euros
Requisitos mínimos
Categoria professional: Auxiliars
Formació reglada requerida: Certificat professionalitat nivell 2 tasques administratives o CFGM o CFGS de l'àmbit administratiu.
Temps d'experiència: +3
Coneixements informàtics: Paquete Office
Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Creativitat, Empatia, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat