Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

51241 - Supervisor/a de Call Center Retenció i Fidelització de Clients

Anunciado el Hace 1d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
21.000€ - 24.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

Tens experiència com a Supervisor/a en Call Center? Has dut a terme tasques de supervisió en departaments de retenció i fidelització de clients?


Estem cercant un/a Supervisor/a de campanya inbound per liderar un petit equip orientat a la retenció i fidelització de clients d'una reconeguda empresa del sector de les telecomunicacions (fibra òptica, telefonia mòbil i fixa).


Missió del lloc
- La teva responsabilitat principal serà supervisar, motivar i optimitzar el rendiment de l'equip, assegurant el compliment dels objectius comercials i de qualitat establerts pel client.
- Tot i que estaràs al capdavant únicament del departament de retenció, és imprescindible que tinguis experiència en vendes i atenció al client. Necessitem que entenguis el funcionament de la resta de departaments, ja que treballaràs de manera coordinada amb els seus supervisors i hauràs d'analitzar i interpretar les mètriques conjuntament.


Principals funcions:
- Coordinar, orientar y formar teleoperadors.
- Analitzar indicadors clau de rendiment (KPI).
- Proposar i implementar millores.
- Elaborar informes i reportar resultats a direcció i al client.
- Assegurar una experiència de client excel·lent en cada interacció.


  • Tipus de relació professional: Contracte

  • Tipologia de contracte: Indefinit

  • Núm. Hores setmanals: 40h

  • Horari: De dilluns a divendres de 08:00 a 18:00

  • Retribució brut anual: 21000€



Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Capatàs, encarregat, cap d'equip, contramestre

  • Temps d'experiència: 1-3

  • Coneixements informàtics: Acostumant a utilizar CRM, Excel, Software de telefonia, eines de reporting....

  • Altres requeriments específics: Mínim 1 any d'experiència com a Supervisor/a o Coordinador/a.

  • Competències personals més desenvolupades: Lideratge, Direcció de persones, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Orientació al Client, Networking, Planificació i organització, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat, Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Creativitat, Aprenentatge i utilització de coneixements, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Iniciativa

  • Idiomes: Castellà - Avançat, Català - Molt avançat



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Barcelona Activa
51245 - Recepcionista
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 18h
51243 -Auxiliar administrativo/a – Producción, comunicación y atención al cliente
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 20h
51242 - Teleoperador/a retencions i baixes
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 1d

Empleos similares

51241 - Supervisor/a de Call Center Retenció i Fidelització de Clients
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 1d