Descripció del lloc: Busquem una persona per incorporar-se al Departament d'Administració de Comunitats, donant suport directe als gestors i atenent els propietaris de les finques.
Funcions principals:
Atenció al client presencial i telefònica, amb especial agilitat en la gestió de trucades i consultes.
Registre i seguiment d'incidències, coordinant la seva resolució amb proveïdors i tècnics.
Suport administratiu als gestors de comunitats en la preparació de documentació, comunicacions i gestions internes.
Possibilitat d'assistir i donar suport en reunions de propietaris, en horari de tarda, quan sigui necessari.
Tipus de relació professional: Contracte
Tipologia de contracte: Indefinit
Núm. Hores setmanals: 40
Horari: ¿ Dilluns a dijous: de 8:30 a 14:00 i de 15:00 a 18:00 h.Divendres: de 8:00 a 15:00 h.
Retribució brut anual: 17.000-19.000
Requisitos mínimos
Categoria professional: Oficial
Formació reglada requerida: d. CFG Mig - d. CFG Mig
Formació complementària: Requisits: Persona resolutiva, organitzada i amb bona capacitat de comunicació.
Temps d'experiència: 1-3
Coneixements informàtics: Es necessita bon domini del paquet Office, facilitat per aprendre el programa de gestió Gesfincas (es valoraran coneixements previs)
Altres requeriments específics: Disponibilitat immediata per a la incorporació. Es valorarà disposar de carnet de conduir (cotxe o moto)
Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat
Idiomes: Català - Molt avançat, Castellà - Molt avançat, Anglès - Intermig