Si t`apassiona la gestió de recursos humans i el tracta amb les persones, t`estem buscant!! Cerquem un coordinador/a de serveis en modalitat de teletreball.
Som una empresa de serveis auxiliars externs en creixement i busquem una persona que vulgui aprendre i créixer al nostre costat. Bon ambient i treball en equip.
La teva missió serà la correcte coordinació del personal assignat, la supervisió del personal en els centres de treball i selecció de personal. Entre altres les funcions principals seran les següents:
-Atenció de trucades telefòniques.
- Planificació del personal de plantilla ( Horaris, Vacances, Incidències, Control horari, PRL, etc ).
- Actualització de la BBDD de personal contractat i clients
- Realització de les operatives dels serveis ( descripcions i funcions dels serveis )
- Planificació i realització de visites periòdiques als serveis per veure treballadors i treballadores
- Realització de protocols de noves polítiques de RRHH
- Implementació de de nous sistemes de BBDD o administratius de control i supervisió
- Elaboració de Plantilles i Protocols
- Selecció de personal i gestió de la BBDD de selecció
- Contractació i alta de nou personal contractat
- Altres tasques administratives.