Des de la Fundació Pere Tarrés cerquem un/a Coordinador/a de Projectes i Formació de Mercat Públic per realitzar una substitució fins al febrer del 2026, aproximadament, per al nostre Centre de Formació. La teva missió serà coordinar accions formatives presencials i en e-learning que realitzem amb entitats.
Quines tasques desenvoluparàs?
A la nostra àrea de formació de Projectes i Formació Mercat Públic desenvoluparàs materials, continguts i metodologies docents de qualitat i ajustades a les demandes del sector (innovació) generaràs coneixement en l’àrea de Recursos del sector públic i situar-lo com a referent acadèmic a través de les següents funcions:
Tasques i responsabilitats:
Disseny de projectes i convocatòries públiques: Desenvolupar i gestionar convocatòries formatives i de capacitació, orientades a les necessitats del sector.
Revisió de continguts i metodologies: Actualitzar els continguts dels programes formatius, garantint la seva qualitat i pertinència, així com la definició de les metodologies a seguir.
Selecció i contractació de professors i experts: Identificar i contactar professionals qualificats per impartir les accions formatives dins la seva àrea de coneixement.
Coordinació docent: Coordinar el conjunt de professors implicats en els programes formatius dins de la institució, assegurant la coherència i qualitat de la formació.
Avaluació de la formació: Realitzar un seguiment de l’activitat docent, avaluant tant la intervenció dels professors com l'eficàcia dels continguts i metodologies implementades.
Què t'oferim?
Estabilitat i conciliació: Contracte lligat a una Baixa de llarga durada fins al febrer/març 2026 a jornada completa (37,5 hores setmanals) amb dues tardes lliures els divendres i una altra, per gaudir del teu temps.
Teletreball: A partir dels 3 mesos, podràs gaudir d'1-2 dies de teletreball setmanals, adaptant el treball a les teves necessitats.
Impacte social: Treballaràs en una entitat amb un fort compromís social, on el teu treball tindrà un impacte positiu directe en la societat.
Ubicació privilegiada: Oficines a Barcelona al barri de Gracia, amb excel·lents connexions de transport públic i accés a serveis.
Desenvolupament professional: T'oferim l'oportunitat de créixer i desenvolupar les teves habilitats en un entorn dinàmic i en constant evolució.
Formar part d'una gran família: Un ambient de treball col·laboratiu i proper, on les persones són el més important.
Titulació superior en l’àmbit pedagògic o social.
Formació acadèmica de nivell superior en disciplines pedagògiques o socials.
Experiència en el sector públic.
Experiència professional en la gestió i coordinació de projectes dins del sector públic, amb coneixement dels procediments i normatives pertinents.
Mínim 3 anys d’experiència en tasques de coordinació d’entitats socials.
Experiència comprovada de 3 anys o més en la coordinació d’entitats socials amb capacitat per gestionar equips i impartir formació.