Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
A Avinent Group ens uneix la passió per convertir-nos en un partner estratègic essencial tant pel sector industrial, com pel sector mèdic. Avui dia, els nostres productes es posicionen a nivell nacional i internacional, demostrant així la seva excel·lència i lideratge al mercat.
El 1958 neix https://www.vilardellpurti.net/, la divisió industrial del grup, un referent en mecànica de precisió. El seu camí d'èxits ens porta a obrir una nova divisió mèdica, https://implantsystem.avinent.com/, firma de referència en implantologia dental. La investigació científica és l'ànima del seu sistema, oferint implants dentals revolucionaris com el Biomimetic Ocean.
Per completar el cercle i donar una solució completa, el 2009 neix https://cadcam.avinent.com/, oferint solucions en la fabricació de pròtesis personalitzades. Sis anys més tard, es crea una nova línia mèdica enfocada a oferir solucions en el camp crànio-maxil·lofacial, https://cmf.avinent.com/.
A finals de 2021 es llança una nova línia de negoci, https://orthodontics.avinent.com/, creant com a primer producte els alineadors invisibles personalitzats https://recodealigners.com/.
Finalment, gràcies a l'experiència en impressió 3D, la capacitat tecnològica i la innovació com a motor de canvi, a finals del 2022 es va obrir https://inmoovs.com/, amb diferents centres podològics on estudiem i produïm plantilles personalitzades.
Les nostres ganes de continuar creixent fan que necessitem incorporar nou talent a l'equip.
Busquem un administratiu/va d'atenció al client / recepcionista per centre podològic a Sabadell per jornada complerta (horari: de 11h a 20h amb descans d'una hora).
Descripció principal del lloc:
* Atenció al públic, atenció telefònica, gestió integral dels pacients.
* Orientació i informació als pacients.
* Tramitació administrativa de documents, expedients i comunicacions internes i externes.
* Elaboració, actualització i manteniment de documents, arxius i fitxers.
* Maneig de l'equip d'ofimàtica i bases de dades.
* Facturar la prestació de tots els serveis segons la normativitat vigent.
* Gestió del cobrament i caixa.
* Suport administratiu.
Requisitos mínimos
* Formació: CFGM o CFGS d'administració
* Experiència mínima de 5 anys
Conocimientos necesarios
treball en equip