Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
A Avinent Group ens uneix la passió per convertir-nos en un partner estratègic essencial tant pel sector industrial, com pel sector mèdic. Avui dia, els nostres productes es posicionen a nivell nacional i internacional, demostrant així la seva excel·lència i lideratge al mercat.
El 1958 neix Vilardell Purtí, la divisió industrial del grup, un referent en mecànica de precisió. El seu camí d'èxits ens porta a obrir una nova divisió mèdica, Avinent Implant System, firma de referència en implantologia dental. La investigació científica és l'ànima del seu sistema, oferint implants dentals revolucionaris com el Biomimetic Ocean.
Per completar el cercle i donar una solució completa, el 2009 neix Avinent CAD CAM, oferint solucions en la fabricació de pròtesis personalitzades. Sis anys més tard, es crea una nova línia mèdica enfocada a oferir solucions en el camp crànio-maxil·lofacial, Avinent CMF.
A finals de 2021 es llança una nova línia de negoci, Avinent Orthodontics, creant com a primer producte els alineadors invisibles personalitzats Recode Aligners.
Finalment, gràcies a l'experiència en impressió 3D, la capacitat tecnològica i la innovació com a motor de canvi, a finals del 2022 es va obrir Inmoovs, amb diferents centres podològics on estudiem i produïm plantilles personalitzades.
Les nostres ganes de continuar creixent fan que necessitem incorporar nou talent a l'equip.
Busquem un administratiu/va d'atenció al client / recepcionista per centre podològic al barri de Sant Gervasi de Barcelona per jornada complerta (horari: de 11h a 20h amb descans d'una hora).
Descripció principal del lloc:
* Atenció al públic, atenció telefònica, gestió integral dels pacients.
* Orientació i informació als pacients.
* Tramitació administrativa de documents, expedients i comunicacions internes i externes.
* Elaboració, actualització i manteniment de documents, arxius i fitxers.
* Maneig de l'equip d'ofimàtica i bases de dades.
* Facturar la prestació de tots els serveis segons la normativitat vigent.
* Gestió del cobrament i caixa.
* Suport administratiu.
Requisitos mínimos
* Formació: CFGM o CFGS d'administració
* Experiència mínima de 2 anys
Conocimientos necesarios
treball en equip
Inscribirme a esta oferta