Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Tècnic/a d’Administració de Personal

Anunciado el 27 de mayo
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo

Des del Departament de Recursos Humans, cerquem un/a Tècnic/a d’Administració de Personal amb experiència en l’àmbit laboral i de nòmines, que vulgui formar part d’un equip consolidat format per 10 professionals. Treballem amb rigor i orientació a l’eficiència, en un entorn col·laboratiu on es valora el bon ambient, la cooperació i el suport mutu.


Aquesta posició ofereix l’oportunitat d’ampliar i consolidar coneixements en diferents convenis col·lectius, ja que donem cobertura a múltiples projectes i serveis dins de l’organització, tots ells amb finalitats socials.



Què oferim?



  • Contracte indefinit i jornada completa de 37,5 hores setmanals.




  • Dues tardes lliures setmanals, inclòs el divendres, per millorar la conciliació.




  • Flexibilitat horària d’entrada i sortida, amb possibilitat de fer el dinar en mitja hora.




  • Teletreball d’1 o 2 dies setmanals a partir del tercer mes.




  • 4 setmanes de vacances anuals i entre 6 i 8 dies de lliure disposició.




  • Oficines situades a Barcelona – Les Corts, amb fàcil accés en transport públic.




  • Un equip tècnic especialitzat que treballa de manera coordinada i orientada a l’eficiència.




  • Oportunitat de consolidar i ampliar coneixements en gestió laboral i convenis col·lectius, a través de projectes diversos i amb una visió transversal dels serveis.



Funcions principals



  • Elaboració i tancament mensual del cicle complet de nòmines (aproximadament 700).




  • Tramitació d’altes, baixes i variacions a la Seguretat Social, així com la gestió de contractes laborals, pròrrogues i modificacions.




  • Seguiment de venciments contractuals i altres documentacions laborals.




  • Gestió i resolució de consultes internes relacionades amb l’àmbit laboral i retributiu.




  • Tramitació de processos d’incapacitat temporal (IT) i accidents de treball (AT).





Requisitos mínimos

  • Formació en Relacions Laborals, Ciències del Treball, Dret o àmbits relacionats.




  • Experiència mínima de 2-3 anys en llocs similars, especialment en entorns amb diversitat de convenis.




  • Coneixements sòlids en legislació laboral, Seguretat Social i càlcul de nòmines.




  • Habilitats organitzatives, orientació al detall i capacitat per gestionar volums elevats amb eficiència.




  • Proactivitat, capacitat de treball en equip i compromís amb la missió de l’entitat.





Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Fundació Pere Tarrés
Borsa Integradors/es Socials de tardes al Baix Llobregat (2025/26)
Fundació Pere Tarrés
Castelldefels, Barcelona
Hace 2d
Borsa Integradors/es Socials de tardes al Maresme (2025/26)
Fundació Pere Tarrés
Mataró, Barcelona
Hace 2d
Borsa Integradors/es Socials de tardes al Vallès Occidental (2025/26)
Fundació Pere Tarrés
Sabadell, Barcelona
Hace 2d

Empleos similares

Manager de Nóminas y Administración de Personal (H/M/X)
Manpower España
Barcelona, Barcelona
21 de junio
Coordinador/a de Servicio Office-Workplace Barcelona
Adecco
Barcelona, Barcelona
21 de junio
Gestor de nominas incorporación inmediata
Grupo Crit
Barcelona, Barcelona
19 de junio
HR Generalist (Factorial)
Michael Page
Barcelona, Barcelona
17 de junio
HR Generalist (Factorial)
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
17 de junio
Técnico/a de nóminas
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
17 de junio