Resumen
Cerquem Coordinador/a Tècnic/a i de Gestió pel Serveis d'Atenció Domiciliària de la Zona de la Cerdanya i Urgell, per assumir la coordinació tècnica de gestió i organització integral del servei.
FUNCIONS DE CORDINACIÓ TÈCNICA
- Planificar, coordinar i avaluar els serveis del centre o del SAD, adaptant-los en cada cas a l’eficiència i eficàcia
- Donar resposta a les necessitats del client, oferint-li solucions amb un alt valor afegit
- Gestionar els recursos disponibles ajustant-se al pressupost vigent
- Realitzar coordinacions de seguiment amb l’equip de SUMAR o de Serveis Socials
DIRECCIÓ D’EQUIPS
- Liderar, acompanyar i orientar a l’equip de persones a càrrec per tal que desenvolupin les seves funcions amb un alt nivell d’implicació i satisfacció personal
- Ser model per al seu equip, actuar amb coherència i exigència amb un alt nivell d’integritat professional
ATENCIÓ A LES PERSONES I A LES SEVES FAMÍLIES
- Garantir una atenció integral de qualitat del servei, amb confort i seguretat
- Foment i facilitació de les relacions amb les persones i amb la família, establint pràctiques centrades en la persona tals com: coneixement de la persona, foment de l’autonomia, comunicació amb la persona, la individualització i la protecció de la intimitat
- Garantir elements de l’entorn tals com, afavorir l’activitat quotidiana, millorar l’espai físic, inclusió de les famílies, interrelació amb la comunitat i l’organització centrada en la persona.
DE GESTIÓ ADMINSITRATIVA
- Atenció telefònica de les incidències i necessitats de l'equip d'atenció directa.
- Reprogramació de les planificacions atenent a les urgències diàries del servei.
- Planificació de vacances dels professionals d'atenció directe i seguiment i gestió del calendari laboral.
- Gestió administrativa de les noves incorporacions al servei ( entrega d'epi's i material, signatura de contractes, etc.)
- Facturació
- Coordinació amb el dpt. de gestió de persones per tràmits laborals (gestió de varibles per la nòmina, gestió d'absentisme, etc)
Què t'oferim?
Contracte: indefinit
Jornada: Jornada completa de dilluns a divendres de 8 a 15:15h i segons roda de guàrdies de 8 a 16:45h.
Salari: A convenir
Formació: Llicenciat/da, diplomat/da o graduat/da en l'àmbit social: Treball Social i/o titulacions en l'àmbit social.
Experiència: És imprescindible disposar d’experiència prèvia en coordinació tècnica.
Perfil Competencial: Alta capacitat de lideratge i gestió d’equips, negociació, innovació, planificació i organització i habilitats d’anàlisi i de resolució de problemes.
Forma part de l’#equipSUMAR
Si t’interessa unir-te al nostre equip i contribuir a la millora del benestar i la qualitat de vida de les persones, inscriu-te ara! Fes clic al botó Inscriu-te que trobaràs a la dreta de la pantalla i adjunta el teu currículum.