Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Coordinador/a Tècnic/a i de Gestió Administrativa ( Hibrido) per SAD -La Cerdanya - Urgell

Anunciado el Hace 5h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

Resumen


Cerquem Coordinador/a Tècnic/a i de Gestió pel Serveis d'Atenció Domiciliària de la Zona de la Cerdanya i Urgell, per assumir la coordinació tècnica de gestió i organització integral del servei.


FUNCIONS DE CORDINACIÓ TÈCNICA


  • Planificar, coordinar i avaluar els serveis del centre o del SAD, adaptant-los en cada cas a l’eficiència i eficàcia

  • Donar resposta a les necessitats del client, oferint-li solucions amb un alt valor afegit

  • Gestionar els recursos disponibles ajustant-se al pressupost vigent

  • Realitzar coordinacions de seguiment amb l’equip de SUMAR o de Serveis Socials

DIRECCIÓ D’EQUIPS


  • Liderar, acompanyar i orientar a l’equip de persones a càrrec per tal que desenvolupin les seves funcions amb un alt nivell d’implicació i satisfacció personal

  • Ser model per al seu equip, actuar amb coherència i exigència amb un alt nivell d’integritat professional

ATENCIÓ A LES PERSONES I A LES SEVES FAMÍLIES


  • Garantir una atenció integral de qualitat del servei, amb confort i seguretat

  • Foment i facilitació de les relacions amb les persones i amb la família, establint pràctiques centrades en la persona tals com: coneixement de la persona, foment de l’autonomia, comunicació amb la persona, la individualització i la protecció de la intimitat

  • Garantir elements de l’entorn tals com, afavorir l’activitat quotidiana, millorar l’espai físic, inclusió de les famílies, interrelació amb la comunitat i l’organització centrada en la persona.

DE GESTIÓ ADMINSITRATIVA


  • Atenció telefònica de les incidències i necessitats de l'equip d'atenció directa.

  • Reprogramació de les planificacions atenent a les urgències diàries del servei.

  • Planificació de vacances dels professionals d'atenció directe i seguiment i gestió del calendari laboral.

  • Gestió administrativa de les noves incorporacions al servei ( entrega d'epi's i material, signatura de contractes, etc.)

  • Facturació

  • Coordinació amb el dpt. de gestió de persones per tràmits laborals (gestió de varibles per la nòmina, gestió d'absentisme, etc)

Què t'oferim?


Contracte: indefinit


Jornada: Jornada completa de dilluns a divendres de 8 a 15:15h i segons roda de guàrdies de 8 a 16:45h.


Salari: A convenir






Requisitos mínimos

Formació: Llicenciat/da, diplomat/da o graduat/da en l'àmbit social: Treball Social i/o titulacions en l'àmbit social.


Experiència: És imprescindible disposar d’experiència prèvia en coordinació tècnica.


Perfil Competencial: Alta capacitat de lideratge i gestió d’equips, negociació, innovació, planificació i organització i habilitats d’anàlisi i de resolució de problemes.



Forma part de l’#equipSUMAR


Si t’interessa unir-te al nostre equip i contribuir a la millora del benestar i la qualitat de vida de les persones, inscriu-te ara! Fes clic al botó Inscriu-te que trobaràs a la dreta de la pantalla i adjunta el teu currículum.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en SUMAR
Infermer/a Residència gent gran Sant Pere de Torelló
SUMAR
Sant Pere de Torelló, Barcelona
Hace 39m
Coordinador/a Tècnic/a i de Gestió Administrativa ( Hibrido) per SAD -La Cerdanya - Urgell
SUMAR
Puigcerdà, Girona
Hace 5h
Coordinador/a Tècnic/a SAD La Selva- Indefinida
SUMAR
Santa Coloma de Farners, Girona
Hace 8h

Empleos similares

Coordinador/a Tècnic/a i de Gestió Administrativa ( Hibrido) per SAD -La Cerdanya - Urgell
SUMAR
Puigcerdà, Girona
Hace 5h