Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Si vols formar part del sector de la Seguretat Privada i cerques feina com a Secretari/ària Back office amb assistència a direcció, t'agrada l'atenció a client i et consideres un perfil polivalent, a IMAN Girona et podem oferir una vacant on podràs créixer professionalment, en un equip de treball especialitzat i formant part d'una empresa consolidada i en plena expansió.
Busquem una persona discreta, metòdica, organitzada, resolutiva i amb una alta capacitat de gestió per donar cobertura de manera dinàmica, professional i amb visió estratègica.
Funcions principals:
- Suport a direcció.
- Atenció telefònica.
- Organització de viatges i esdeveniments corporatius.
- Atenció i recepció de clients.
- Gestió de l'agenda i reunions de gerència.
- Redacció i gestió de comunicacions internes i externes.
- Gestió de la correspondència.
- Suport administratiu a les tasques pròpies de direcció.
Requisitos mínimos
Requisits indispensables:
- Estudis ADE o GS d'assistència a direcció.
- Habilitats comunicatives.
- Domini alt d'eines informàtiques, paquet Office i CRM.
- Persona polivalent, proactiva, responsable i compromesa amb l'organització.
S'ofereix:
- Jornada de 30 h setmanals de dilluns a divendres de 9 h a 15 h.
- Posició estable amb projecció dins de la companyia.
- Entorn de treball colaboratiu, innovador i orientat a l'excelència.
Si reuneixes els requisits i estàs disposat/da a impulsar la teva carrera professional, inscriu-te a l'oferta!
Conocimientos necesarios
SQL
Inscribirme a esta ofertaMás empleos en IMAN TEMPORING
Montornès del Vallès, Barcelona
Conductor/a Tráiler con Carnet C + E + Tacógrafo