Empresa dedicada a l’assessorament empresarial ubicada a Lleida, precisa incorporar un/a Auditor/a.
Funcions i responsabilitats a desenvolupar:
Anàlisi sobre els sistemes comptables i financers dels clients.
Assistència a inventaris físics.
Circularització.
Revisió analitica de Comptes Anuals.
Realització de proves d’analitiques i sustantives, aixi com proves de compliment de circuits.
Requisitos mínimos
Formació acadèmica: Grau en ADE o similar.
Coneixements: en comptabilitat, fiscalitat i de processos, gestió econòmica de l’empresa.
Informàtica: domini Excel intermedi, i paquet Office en general.
Experiència professional: imprescindible experiència prèvia en firma d’auditoria mínim 12 mesos.
Aspectes a valorar: persona responsable, amb capacitat d’organització i planificació, atenció al detall i excel·lents dots analítiques, empàtica i amb habilitats de comunicació i de treball en equip.
Condicions:
Horari: jornada completa de dilluns a divendres. Flexibilitat horària.