Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el 10 de noviembre
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo

Empresa dedicada a l’assessorament empresarial ubicada a Lleida, precisa incorporar un/a Auditor/a.


Funcions i responsabilitats a desenvolupar:


  • Anàlisi sobre els sistemes comptables i financers dels clients.

  • Assistència a inventaris físics.

  • Circularització.

  • Revisió analitica de Comptes Anuals.

  • Realització de proves d’analitiques i sustantives, aixi com proves de compliment de circuits.



Requisitos mínimos
  • Formació acadèmica: Grau en ADE o similar.

  • Coneixements: en comptabilitat, fiscalitat i de processos, gestió econòmica de l’empresa.

  • Informàtica: domini Excel intermedi, i paquet Office en general.

  • Experiència professional: imprescindible experiència prèvia en firma d’auditoria mínim 12 mesos.

  • Aspectes a valorar: persona responsable, amb capacitat d’organització i planificació, atenció al detall i excel·lents dots analítiques, empàtica i amb habilitats de comunicació i de treball en equip.

Condicions:


  • Horari: jornada completa de dilluns a divendres. Flexibilitat horària.

  • Contracte: indefinit.

  • Remuneració: a valorar segons candidatures.

  • Altres: carnet de conduir i vehicle propi.



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Optima Business Consulting
CAP D'OBRA (nivell d'Anglès alt)
Optima Business Consulting
Lleida, Lleida
24 de julio
Auditor/a
Optima Business Consulting
Lleida, Lleida
10 de noviembre

Empleos similares

Contable SAP B1 (Lleida)
Page Personnel
Lleida, Lleida
Hace 1d
Auditor/a
Optima Business Consulting
Lleida, Lleida
10 de noviembre