Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

BACKOFFICE COM AMB ANGLÈS

Anunciado el Hace 7h
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

Des de Marlex amb una important empresa dedicada a la elaboració de sucs, purés, aromes i concentrats d’alta qualitat, ubicada a Osca, que actualment té la necessitat d’incorporar a un/a Backoffice Comercial per a la zona de Lleida.



Quina seria la teva missió a l’empresa?


En dependència del Responsable Comercial, la persona seleccionada s’encarregarà de:



  • Oferir suport administratiu a l'equip de vendes per processar comandes, elaborar pressupostos i ofertes, mantenint un registre i arxiu de la documentació d'acord amb el procediment per complir amb la normativa de confidencialitat i protecció de dades.

  • Gestionar les consultes dels clients nacionals i internacionals sobre productes i terminis de lliurament. Resolent els seus dubtes i les possibles incidències en coordinació i col·laboració amb l'equip de logística, comercial i producció.

  • Donar suport al departament per fer el seguiment de clients potencials, contractes pendents i el manteniment de les bases de dades.

  • Proporcionaràs suport en l'arxiu, preparació de documentació i enviament de mostres, promocions, factures i altres funcions pròpies del departament.

  • Seguiment amb client, gestió de cobros i retirades.


Què s’ofereix?



  • Treballaràs junt amb un equip dinàmic i col·laboratiu, format per professionals compromesos i motivats per assolir els objectius comuns de l'empresa.

  • Tindràs una retribució competitiva acord a la responsabilitat assumida i els valors aportats.

  • Gaudiràs d'una jornada laboral estable, de dilluns a divendres amb horari flexible d’entrada, que et permetrà mantenir un equilibri entre la teva vida professional i personal.

  • Estabilitat laboral i un entorn de treball segur i a llarg termini, ideal per desenvolupar-te professionalment i créixer dins de l'organització. Treballaràs en un lloc on es valora el talent i el compromís, amb oportunitats per continuar progressant en la teva carrera.




Requisitos mínimos

Ets el/la candidat/a ideal si...


  • Tens formació de grau universitari en ADE, màrqueting o similar, o bé una FP Superior en l’àmbit administratiu, i pots aportar un bon nivell d'anglès (B2-C1).

  • Aportes experiència prèvia en administració comercial, atenció al client o tasques administratives, i valores incorporar un segon idioma, com el francès, al teu perfil professional.

  • Domines eines informàtiques com Microsoft Office, Office 365 i SAP, i tens un enfocament proactiu, organitzat i orientat a resultats en el teu dia a dia.

  • Resideixes o tens vinculació amb la zona de Soses (Lleida), i comptaries amb una excel·lent capacitat de planificació, comunicació i treball assertiu en equip.



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Marlex
JEFE/A DE PROYECTO - RADIOFRECUENCIA
Marlex
Torrejón de Ardoz, Madrid
Hace 59m
INGENIERO/A TELECOMUNICACIONES – RF Y LABVIEW
Marlex
Torrejón de Ardoz, Madrid
Hace 59m
CUSTOMER SERVICE (ALEMÁN)
Marlex
Terrassa, Barcelona
Hace 2h

Empleos similares

BACKOFFICE COM AMB ANGLÈS
Marlex
Lleida, Lleida
Hace 7h
SEL 24272 - AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A
GRUPO VALL COMPANYS
Lleida, Lleida
Hace 3d
Administrativa/o Marketing
Adecco
Lleida, Lleida
15 de noviembre
SEL 24266 - ADMINISTRATIVO/A BACK OFFICE
GRUPO VALL COMPANYS
Lleida, Lleida
12 de noviembre
Administrativa/o Facturación
Adecco
Lleida, Lleida
9 de noviembre
Administrativo/a de báscula
Adecco
Lleida, Lleida
8 de noviembre