112 ofertas de nous encontradas
Crear alerta
Coordinador/a Centres de Serveis Gent Gran- Santa Maria d'Oló
Santa Maria d'Oló, Barcelona Hace 1d
A SUMAR treballem per millorar el benestar i qualitat de vida de les persones usuàries dels serveis i equipaments socials que gestionem. Acompanyem al sector públic català en l'assoliment de nous reptes socials. El nostre model d'intervenció promou la innovació social així com la millora continua i la formació constant.
Cerquem Coordinador/a pels Centres de Serveis de Gent Gran situats en els municipis de Gurb i Olost, propera apertura a partir del 01 de juliol.
El Centre esta dirigit a persones majors que volen o necessiten serveis per millorar la seva qualitat de vida i sentir-se acompanyats.
Quines funcions desenvoluparàs
En dependència de la Responsable de Centres Diürns de Gent Gran, serà la responsable de dirigir, coordinar i posar en marxa els procediments d'actuació que es desenvolupen en el centre.
Planificar, revisar i fer el seguiment de les activitats i tallers. Vetllar per la correcte cobertura del centre i gestionar la incorporació de noves persones usuàries. Aplicació i desenvolupament del model de treball. Gestió dels diferents aspectes relacionats amb l'atenció a les persones ateses al centre, així com de l'atenció a les famílies.
Què t’oferim?
Jornada: 20h setmanals de dilluns a divendres.
Contracte: Estable
Salari: 13196,25€ bruts anuals.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Empresa referent en el sector tecnològic i en important creixement en l'àmbit català, requereix incorporar un/a Comercial Back Office o Comercial Intern Júnior per a les seves oficines d'Osona. La principal missió del lloc de treball és la venda de productes i serveis tecnològics de la companyia a nous clients o clients actuals, així com resoldre possibles dubtes de clients o persones interessades.
En dependència del/la Responsable Comercial, les principals tasques i funcions del lloc de treball seran les següents:
- Realitzar trucades telefòniques a usuaris interessats i vendre els serveis que ofereix l'empresa.
- Enviar documentació contractual, si és procedent.
- Realitzar contractació per telèfon.
- Resoldre dubtes que sorgeixin als nous usuaris.
- Resoldre consultes que entren pel correu electrònic o per altres canals.
- Fer campanyes de promocions, quan n'hi hagi.
- Actuar com a interlocutor de l'usuari per canalitzar les seves sol·licituds i necessitats que puguin aparèixer durant la relació contractual.
- Aportar suggeriments i participar en la millora continua de les activitats desenvolupades
- Utilitzar, conservar i mantenir correctament els mitjans i equips de protecció facilitats per l'empresa, d'acord amb les instruccions rebudes.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i estabilitat laboral (contracte indefinit directe per empresa) en empresa tecnològica referent en l'àmbit català i en creixement exponencial.
- Excel·lent ambient laboral en empresa tecnològica, guiada per valors.
- Formació inicial i contínua i opcions reals de desenvolupament professional en empresa i sector en constant creixement.
- Empresa compromesa amb la diversitat, l'equitat i la inclusió perquè creu fermament que tenir un equip divers i inclusiu és un factor clau i estratègic per l'èxit del seu projecte, així com una forma de contribuir, de manera directa, a la millora de la societat i el territori del qual formem part.
- Horari: de dilluns a divendres, de 11h a 15h i de 16h a 20h.
- Condicions salarials: 21.060â?¬ bruts anuals + variable mensual segons vendes (100â?¬ al mes).
Es requereix:
- Coneixements i experiència en tècniques de venda (experiència prèvia en vendes, preferiblement en l'àmbit de la banca, asseguradores, telecomunicacions, alarmes,...).
- Capacitat de comunicació i d'escolta activa, capacitat de negociació i de resolució de problemes.
- Capacitat i motivació per a l'aprenentatge de coneixements tecnològics per tal de poder comprendre els productes i serveis que comercialitza l'empresa d'acord amb les necessitats dels clients o potencials clients.
- Residència a Osona (preferiblement Vic o localitats veïnes), Moianès o comarques limítrofes.
Jornada completa
Contrato indefinido
20.000€ - 25.000€ bruto/año
Project Manager Mediambiental
Per important empresa de gestió mediambiental, precisem incorporar un/a Project Manager ambiental per les oficines de la Catalunya Central. Aquesta persona passarà més temps sobre el terreny que a l'oficina, amb la missió de fer créixer el negoci en l'àmbit nacional i internacional.
Les seves funcions serán:
- Implementar l'estratègia de gestió de residus de parcs eòlics, reciclant planes d'aerogeneradors i altres materials complexos (fibra de vidre i carboni).
- Gestionar íntegrament cada projecte de reciclatge eòlic.
- Detectar noves oportunitats de negoci en altres sectors renovables.
- Donar suport a oficina tècnica en l'obtenció d'ajudes per a la creació de plantes de reciclatge de pales i altres materials.
- Gestió de la flota de trituradores industrials amb la verificació del seu ús correcte, manteniment i producció.
- Assegurar la rotació constant de lloguers de les màquines.
- Realització de presentacions comercials per captar nous clients.
- Gestió de subproductes i noves oportunitats d'innovació ambiental (I D).
- Coordinar circuits de valorització de residus per transformar-los en matèries primeres per altres processos productius.
- Buscar i validar nous mercats per materials reciclats, identificant sectors industrials que puguin utilitzar-los.
- Gestió d'enderrocs i operacions especials vinculades a la gestió de residus industrials.
- Supervisió del correcte compliment normatiu i mediambiental en aquestes operacions.
Es requereix:
- Coneixements tècnics en gestió de residus, trituració i valorització de materials.
- Autonomia i resolució de problemes en gestió operativa de projectes.
- Disponibilitat per viatjar 25-30% del temps (visites per Catalunya i puntualment Espanya). 1-2 cops l'any viatjar internacionalment.
S'ofereix:
- Contracte indefinit a jornada completa.
- Possibilitat de creixement intern.
- Bon ambient laboralde dilluns a dijous és faran 8,15h diàries amb una entrada flexible entre 8-9h i
amb el màxim d?1,5h per dinar. Els divendres sempre seran de jornada intensiva de matins de 7 hores
amb entrada flexible entre les 8-9h.
- Horari:
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Adjunt/a responsable de manteniment (no industrial)
Per a una de les instal·lacions esportives més rellevants de la comarca de la Garrotxa, cerquem incorporar al seu equip de manteniment, un/a tècnic/a de manteniment sènior amb funcions d?adjunt a responsable.
Les tasques i funcions seran les següents:
- Definir i executar el pla de manteniment preventiu, correctiu i predictiu de les instal·lacions.
- Liderar i supervisar l?equip de tècnics de manteniment. (5 tècnics)
- Supervisar la recollida de mostres d?aigües per a realitzar controls de qualitat.
- Resoldre totes les incidències que es generin en el dia a dia.
- Gestionar els proveïdors existents i buscar-ne de nous.
- Gestionar el pressupost anual del departament.
- Reportar al gerent de les instal·lacions.
- Col·laborar en les inspeccions/auditories de sanitat.
Requisits:
- Coneixement de tractament d?aigües i/o instal·lacions depuradores.
- Capacitat de lideratge i bon gestor d?equips.
- Persona proactiva, resolutiva, amb iniciativa i amb competències digitals.
- Perfil acostumat a treballar en ambients burocràtics.
- Coneixements d?electricitat, lampisteria o llauneria.
S?ofereix:
- Incorporació directa en una empresa sòlida.
- Horari central de dilluns a divendres.
- Remuneració fixe en funció de la vàlua i experiència aportades.
- Pla de carrera en funció del perfil amb possibilitats de promoció interna.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Tècnic/a Recursos Humans Territorial
Montesquiu, Barcelona Hace 1d
A SUMAR treballem per millorar el benestar i qualitat de vida de les persones usuàries dels serveis i equipaments socials que gestionem. Acompanyem al sector públic català en l'assoliment de nous reptes socials. El nostre model d'intervenció promou la innovació social així com la millora continua i la formació constant.
Cerquem tècnic responsable de gestió de persones (HRBP) territorial, per a 3 residències de gent gran de la zona d’Osona, ubicades en Tona, Montesquiu i Sant Pere de Torelló.
Descripció de l’oferta
La persona seleccionada es responsabilitzara de garantir el compliment de les polítiques, protocols i criteris de gestió de persones de Sumar (laboral, relacions laborals, desenvolupament i prevenció de riscos) a la residència. Més concretament la persona seleccionada s’ocupara de:
- Selecció de vacant i acollida de les noves incorporacions.
- Assegurar que l’equip de laboral te totes les dades i informació per realitzar la gestió laboral: altes afiliació, contractes de treball, càlcul de nòmina i liquidacions.
- Organitzar, executar i fer el seguiment del calendari laboral, planilles i fitxatge.
- Reunions i seguiment a les persones treballadores per a gestionar conflictes, entrevistes de seguiment, codi de conducte i règim disciplinari,
- Seguiment de l’absentisme.
- Fer el seguiment pressupostari de la residència, assegurant el compliment de les plaes i el pressupost.
- Supervisar el compliment del full de ruta anual de la residència, assegurant que es compleixen els terminis previstos.
- Realització de Plans d’acompanyament al personal, suport i seguiment a les direccions de la residència.
- Realització de guàrdies telèfoniques algun cap de setmana i festius
S’ofereix:
Jornada: 40 hores setmanals.
- De dilluns a dijous de 8:00 a 16:45 ( 30 minuts per dinar)
- Divendres de 8:00 a 15:00.
- Flexibilitat entrada de 7-9h i sortida segons l’horari d’entrada.
Salari: Rang salarial entre 30.000-35.000 euros bruts anual 14 pagues
Important: Pensem amb una persona amb residència a Osona, donat que el lloc de treball és intinerant en 3 residències dels municipis de Tona, Sant Pere de Torelló i Montesquiu.
- La persona seleccionada es desplaçarà quinzenalment a serveis centrals ubicats a Girona.
- La resta de condicions es regiran pel Conveni Col·lectiu d’oficines i despatxos.
- Es garanteix la màxima confidencialitat (normativa aplicable amb materia de Protecció de dades de caràcter personal).
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Gerocultor/a jornada parcial (Torn Tarda) (25_64_IPV_SGG_GER)
Sabadell, Barcelona Hace 2d
EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per a Sabadell Gent Gran Centre de Serveis, ofereix:
Descripció del Centre:
Sabadell Gent Gran és una plataforma de serveis per a persones grans amb residència, centre de dia, apartaments amb serveis i servei d’ajuda a domicili “Taulí Aprop”. Actualment està en fase d’expansió i creixement. Formant part del Consorci Corporació Sanitària Parc Taulí, Sabadell Gent Gran és l’eix de desenvolupament dels nous serveis d’atenció integrada social i sanitària i alhora dels serveis socials i dependència d’atenció i cures a les persones grans que actualment ja ofereix la Corporació.
Funcions:
- Atenció al personal en les activitats de la vida diària.
- Hàbits d’autonomia.
- Realització de canvis posturals.
- Suport a menjar.
- Dinamització sociocultural.
- Realització d’higienes personals.
- Registre de dades a l’aplicatiu.
Requisits:
- CFGM reglat en Tècnic en Cures Auxiliars d’Infermeria.
- Atenció a Persones en situació de dependència (CFPM SC10) o títol equivalent de tècnic/a a atenció sociosanitària.
- Nivell de català A2.
Es valorarà:
- Currículum vitae.
- Experiència mínima de sis mesos en el sector sociosanitari o similar.
- Formació continuada en l'atenció als usuaris interns (residents) i externs (preferentment familiars dels residents).
- Capacitat de comunicació, d'empatia i de treball en equips interprofessionals i multidisciplinaris a l’hora de comprendre a les persones que fa l’atenció així com els seus comportaments.
- Interès, iniciativa, implicació i compromís a l’hora d’actuar davant una situació de crisi.
- Planificació i organització a l’hora de distribuir el temps total del servei en funció del nombre de tasques a realitzar.
S’ofereix:
Incorporació amb vinculació estable* al centre Sabadell Gent Gran del Consorci Corporació Sanitària Taulí, institució amb una àmplia experiència docent, de recerca i en formació continuada especialitzada.
* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL 32/2021 de mesures urgents per a la reforma laboral. Les condicions laborals són les establertes en el conveni col·lectiu vigent al centre, amb jornada parcial (63,58%).
Procés de selecció:
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.tauli.cat .
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents:
- Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
- Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
- Prova psicotècnica si escau.
Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació. En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.
Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció:
Documentació:
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
Documentació requisit:
1.- Curriculum vitae.
2.- Titulació acreditativa del requisit.
Documentació complementària:
4.- Acreditacions formatives.
5.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Informació: Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini: Fins al 22 de maig 2025
Codi de la plaça: 5421
Jornada parcial - indiferente
Contrato de duración determinada
Salario sin especificar
Project Manager (Injecció plàstica)
Manlleu, Barcelona Hace 2d
Empresa especialitzada en projectes i processos d'injecció plàstica amb seu Osona, requereix incorporar un/a Enginyer - Project Manager per a formar part de l'Oficina Tècnica de la companyia.
En dependència i amb la col·laboració del/la Director/a Tècnic/a, les principals tasques i funcions del lloc de treball seran les següents:
- Participació en els nous projectes de peces plàstiques. Col·laboració en la gestió del projecte des de l'adjudicació fins a la posada en producció.
- Desenvolupar les modificacions de producte dels clients: Millorar el disseny sobre la base de la factibilitat del procés, estudis de prioritat de risc, estudis dimensionals, funció de qualitat o sol·licituds específiques del client, de qualitat i de medi ambient. Buscar les solucions més fiables, econòmiques i ambientalment correctes per a satisfer les necessitats del client.
- Contacte amb el client per a la gestió i seguiment del projecte.
- Suport al departament comercial en estudis de factibilitat.
- Contacte amb proveïdors.
- Gestió de documentació relacionada amb les tasques anteriors.
S'ofereix:
- Formar part d'un projecte estable (contracte indefinit) per una empresa consolidada en el seu sector, amb gran know-how i gran expertesa tècnica i basada en alts estàndards a nivell de qualitat de producte i de processos.
- Horari a acordar segons necessitats de la persona interessada (amb entrada a partir de les 8h i sortida a partir de les 16:30h).
- Flexibilitat organitzativa i horària (autoorganització i gestió del temps).
- Condicions salarials a convenir segons coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Persona proactiva, metòdica, confiable i amb motivació per a l'aprenentatge constant i el desenvolupament i creixement professional.
- Competències tècniques: Interpretació de plànols i domini de SolidWorks i AutoCAD.
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al de trasllat de la residència en la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
Pintor Industrial (per a peces metàl·liques d'acer)
Manlleu, Barcelona Hace 2d
Històrica i important empresa industrial d'Osona, fabricant de productes i components metàl·lics, en constant creixement, requereix incorporar un pintor industrial amb experiència de 5 a 10 anys en pintura de peces metal·liques industrials.
En dependència del Cap de Fàbrica, les principals tasques i funcions del lloc de treball són les següents:
- Aplicació de l'acabat de color necessari per a cada projecte.
- Realització de controls de qualitat i verificació del producte acabat.
- Introducció de registres segons les característiques i fitxes de producte.
- Control dels banys per a desengreixar les peces, control de la temperatura dels forns,...
- Avaluació del sistema de barreges i d'aplicació de colors per millorar l'eficiència de cada procés nou.
- Proposta de solucions noves i aportació de nous sistemes o models de treball professional.
S'ofereix:
- Incorporació immediata a jornada completa en reconeguda empresa industrial, amb sòlida trajectòria en el sector i en contínu creixement.
- Estabilitat laboral, formació contínua i possibilitats de desenvolupament professional.
- Horari: de dilluns a divendres en horari a acordar amb la persona interessada (s'ofereix la possibilitat de realitzar horari continu de matins o de tardes).
- Condicions salarials atractives, negociables segons l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Persona responsable, proactiva, curiosa i amb capacitat per a treballar amb certa autonomia.
- Coneixement ampli sobre diferents tipus d'emprimacions, sobretot pintura sobre acer.
- Coneixement ampli sobre la realització de barreges i espessor de líquids
- Residència a Osona, Ripollès o comarques limítrofes o disponibilitat de trasllat de la residència a la zona.
Jornada completa
Contrato indefinido
30.000€ - 35.000€ bruto/año
Una empresa del sector industrial de la Garrotxa està cercant un/a Operari/a polivalent per incorporar-se al seu equip.Responsabilitats principals:1. Preparar el material necessari (troqueles, plantilles, etc.) per a cada treball i assegurar-ne la correcta col·locació a les màquines.2. Realitzar el manteniment, reparació i substitució de peces dels troqueles, així com gestionar incidències tècniques.3. Controlar i gestionar lestoc de materials necessaris per als troqueles (gomes, plantilles, recanvis) i fer comandes quan sigui necessari.4. Coordinar la recepció de troqueles nous i validar el material rebut, informant de possibles incidències.5. Mantenir neta i ordenada la zona de treball i oferir suport a altres seccions segons les necessitats.El teu horari serà rotatiu: Una setamana de matins (6h a 14h) i de tardes (14h a 22h). Ocasionalment de nitsEn Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada indiferente
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Des de Paul Marlex, estem col·laborant amb una reconeguda empresa del sector industrial ubicada a Banyoles que cerca la incorporació d'una persona al seu departament tècnic. En aquest rol, seràs responsable de gestionar els diferents projectes de productes nous i/o millora dels existents
Quina serà la teva missió en l'empresa?
En dependència del/la Responsable tècnic/a, les teves principals responsabilitats seran:
- Coordinar els diferents departaments per executar totes les fases dels projectes del Grup
- Gestionar les incidències internes abans de l'enviament del producte
- Participar en el procés de selecció i homologació dels components tècnics
- Gestionar les millores i canvis dels productes ja comercialitzats quan es requereixi pel client
- Mantenir el contacte amb proveïdors per evaluar i coordinar la incorporació de nous materials i productes
Què ofereix l'empresa?
- Oportunitat de treballar en una empresa consolidada en el sector
- Posició estable, de responsabilitat i incorporació directe per empresa
- Interessants condicions salarials en funció de l'¡experiència aportada
- Formació contínua i oportunitats de creixement professional
- Un entorn de treball dinàmic i col·laboratiu
Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
Tècnic/a de Compres (components mecànics, electrònics,...)
Manlleu, Barcelona Hace 4d
Empresa industrial del sector metal·lúrgic, amb presència internacional i referent a Espanya en fabricació i comercialització d'equips electrodomèstics per a ús domèstic i professional, requereix incorporar un/a Tècnic/a de Compres per a formar part del departament de Compres i Aprovisionaments de la companyia.
En dependència del/la Director/a de Compres, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Gestionar el procés de selecció, homologació i negociació amb proveïdors, tant en l'àmbit nacional com internacional.
- Col·laborar en la negociació de costos, termes i condicions, i resoldre problemes amb proveïdors segons l'escalat de preus establert.
- Donar suport a l'homologació de nous components i proveïdors, i col·laborar amb les plantes productives del Grup per resoldre problemes logístics o de subministrament.
- Identificar, proposar i implementar millores en els procediments de compra i proveïment.
- Col·laborar amb Qualitat en el desenvolupament de proveïdors per garantir una millora contínua en qualitat, capacitat i servei logístic.
- Analitzar la demanda de compra en comparació amb la demanda dels clients i donar suport en la gestió de comandes, ajustament de plans i dimensionament de capacitats.
- Mantenir actualitzats els preus al sistema ERP i elaborar informes de control de tarifes.
S'ofereix:
- Incorporació immediata en sòlida i prestigiosa empresa, referent nacional en el seu sector i en expansió internacional.
- Formació inicial i contínua en producte, sector i empresa.
- Excel·lent ambient laboral en empresa amb escassa rotació professional.
- Opcions de desenvolupament professional en empresa fabricant - tècnica, amb fort component tecnològic i en continu creixement i expansió.
- Jornada completa, amb possibilitat de teletreball parcial (1 o 2 dies a la setmana) una vegada superat el període de formació inicial. Horari: de dilluns a dijous, de 8h a 17h. Divendres, de 8h a 14h.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Coneixements tècnics i comprensió dels processos i components de fabricació industrial i de la gestió de la cadena de subministrament.
- Coneixements tècnics bàsics o intermedis en àrees com mecànica, electrònica, materials o processos productius.
- Coneixements avançats en Microsoft Excel per fer anàlisi de dades, seguiments, comparatives i informes (s?utilitza diàriament).
- Elevades capacitats de: negociació, planificació i treball en equip.
- Gestió de l?estrès puntual: capacitat per mantenir la calma i el rendiment en situacions de tensió o càrrega de treball elevada (terminis ajustats, urgències,...).
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Encarregat/ada Injecció M/T
Per a important empresa, amb una trajectòria consolidada i en constant creixement, del sector industrial plàstic, ubicada a la zona de la Garrotxa, seleccionem un/a Encarregat/ada d'Injecció amb un equip a càrrec (unes 5-10 persones).
Reportant al Responsable de Fabricació o al Cap de Torn, les seves responsabilitats seran:
- Realitzar i controlar la producció que estigui sota la seva responsabilitat.
- Seguir les especificacions i els procediments de fabricació i qualitat.
- Solucionar les incidències de fabricació.
- Supervisar canvis de motlles.
- Posada al punt de les màquines i utillatges.
- Participar de les proves de nous motlles.
S'ofereix:
- Estabilitat laboral en empresa sòlida i en creixement.
- Remuneració d'acord amb els coneixements i l'experiència del candidat. (entre 30-40kâ?¬ SBA en funció del bagatge)
- Pla de creixement a 3 anys vista.
- Torn rotatiu matí i tarda amb 2 caps de setmana cada 3 mesos.
Jornada completa
Contrato indefinido
35.000€ - 40.000€ bruto/año
Tens formació universitària en Educació Social o Psicologia? T'interessa assumir un nou repte laboral i resideixes per la zona d'Olot?Des d'Adecco Selecció precisem incorporar a un/a Tècnic/a d'inserció per una important empresa a la zona d'Olot?Quines seran les teves funcions?-Acompanyament i orientació individualitzada-Selecció i acollida de les persones derivades.-Diagnòstic d'ocupabilitat i disseny de l'itinerari d'inserció.-Definició i seguiment del Pla Vital i del Pla de desenvolupament competencial.-Seguiment individual i familiar, coordinació amb agents derivadors i suport social en tràmits mèdics.-Contacte i prospecció amb empreses per detectar ofertes adequades.-Creació d'entorns laborals inclusius.-Acompanyament a l'empresa i a la persona en la integració laboral.-Proposta i execució d'activitats per treballar competències clau.-Elaboració de material pedagògic i coordinació amb l'equip tècnic.-Elaboració d'informes, memòres i seguiment d'indicadors.-Gestió de bases de dades.-Supòrt a nous projectes socials dins l'àrea d el'empresa.-Aplicació de bones pràctiques mediambientals, higièniques i de qualitat segons normativa interna.Requisits:-Grau Universitari en Educació Social. Psicologia o similar.-Competències: vocació de servei i creixement de els persones, planificació i organització, capacitat d'escolta, flexibilitat, adaptabilitat i polivalència.S'ofereix:-Contracte directament per empresa i indefinit amb periode de prova corresponent.-Horari: 40h setmanals de dilluns a divendres en torn parit.-Salari a valorar. des de 25.000 € B.A.Si tot el que has llegit fins ara t'interessa, no ho dubtis, estarem encantats de conèixer-te!
Jornada completa
Contrato indefinido
25.000€ - 27.000€ bruto/año
Per una important empresa especialitzada en plataformes elevadores de personal, seleccionem a un/a tècnic/a comercial per la província de Girona. En dependència directa de la direcció comercial, la seva principal missió serà la de gestionar la cartera de clients, prospecció comercial i captació de nous clients.
Les seves principals funcions seran:
- Disseny de l'estratègia comercial de la zona assignada, juntament amb el responsable de zona
- Captació i fidelització de nous clients.
- Anàlisi del mercat i l'entorn competitiu.
- Atendre les necessitats i consultes dels clients.
- Report de l?activitat.
Es requereix:
- Perfil professional orientat a objectius i resultats.
- Pensem amb una persona amb do de gents i capacitat de negociació.
- Bones habilitats informàtiques i digitals, i experiència treballant amb CRM.
S?ofereix:
- Projecte laboral estable.
- Incorporació en una empresa en expansió.
- Business pack (cotxe, telèfon mòbil i tauleta).
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Encarregat Supermercat Besalú
Disposes d'experiència gestionant equips? Busques un nou repte professional? Tens disponibilitat horària? Si és així, no deixis escapar aquesta oportunitat!Des d'Adecco cerquem una persona organitzada, resolutiva i amb bons dots comunicatius i de gestió de personal per incorporar-se com a responsable d'un supermercat de Besalú.Les teves tasques seran les següents: -Gestionar les funcions dun equip de persones.-Gestionar els horaris de lequip de treball. -Resolució de possibles incidències. -Proposar accions i millores. -Gestió de seccions de productes frescos.Si et consideres una persona orientada a resultats, que li agrada el treball en equip i tens ganes d'assumir nous reptes, APUNTA'T! Et volem conèixer!En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
17.000€ - 22.000€ bruto/año
Responsable Supermercat Zona Vic
Disposes d'experiència gestionant equips? Busques un nou repte professional? Tens disponibilitat horària? Si és així, no deixis escapar aquesta oportunitat!Des d'Adecco cerquem una persona organitzada, resolutiva i amb bons dots comunicatius i de gestió de personal per incorporar-se com a responsable d'un supermercat a la zona de Vic. Les teves tasques seran les següents: -Gestionar les funcions dun equip de persones.-Gestionar els horaris de lequip de treball. -Resolució de possibles incidències. -Proposar accions i millores. -Gestió de seccions de productes frescos.Si et consideres una persona orientada a resultats, que li agrada el treball en equip i tens ganes d'assumir nous reptes, APUNTA'T! Et volem conèixer!En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
17.000€ - 19.000€ bruto/año
CONSULTOR/A SELECCIÓ SENIOR RRHH
Quim som?
Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 27 anys d'experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. La nostra missió és ajudar a les empreses a créixer a través de la selecció dels millors professionals. Els nostres valors són l'orientació al client, el treball en equip, l'aprenentatge continu i la iniciativa.
T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!
El repte que et proposem:
Actualment, estem cercant un/a SENIOR HR CONSULTANT per treballar a la nostra oficina ubicada a GIRONA.
Quina és la missió de l'HR Consultant?
La missió de l'HR Consultant és promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils de treball temporal.
Brindar nous processos innovadors i eines formatives per seleccionar de manera més eficient, detectar noves oportunitats de forma proactiva i innovar en el servei i el tracte amb el client.
L'HR Consultant promou la construcció d'una base de dades de candidatures extensa, actualitzada i compartida per totes les oficines de Marlex, i potencia el treball en equip entre àrees i la coordinació de grans comptes.
El teu dia a dia:
En dependència directa de la cordinació de servei, les responsabilitats de la persona seleccionada seran:
- Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat de clients i treballadors.
- Potenciar els clients existents i realitzar reunions presencials amb ells.
- Ser la persona de referència.
- Seleccionar professionals que encaixen amb les necessitats del client empresa. Donar cobertura a totes les necessitats de forma ràpida, àgil i garantint la màxima qualitat.
- Ser responsable del procés de selecció "end to end" (recollir DPT amb el client, redactar i publicar oferta laboral, realitzar cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defensar candidatures).
- Formar-se en matèria laboral para assessorar i resoldre els dubtes i/o inquietuds dels clients i els treballadors/es.
- Alimentar constantment la base de dades de candidatures i treballadors.
Què oferim?
- Formar part d'una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
- Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.
- Treballar en un equip jove i dinàmic.
- Retribució fixa segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
- Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
- Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
- 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
- Programa d'Onboarding i formacions específiques.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Manresa, Barcelona Hace 5d
A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 25 anys d’experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals. A dia d’avui hem ajudat a més de 5.000 empreses a desenvolupar els seus projectes de futur.
Quim som?
Orientació al client, treball en equip, aprenentatge continu i iniciativa són els 4 valors principals de Marlex que fan que en el dia a dia siguem un equip de persones arremangades, que s'ajuden les unes a les altres per arribar a l’objectiu comú, que intenten anar un pas més enllà en les seves accions, oferint sempre un ‘plus’ en el nostre servei, i sempre alineades amb les dades del negoci, fent i sentint el projecte com a propi.
T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!
El repte que et proposem:
Actualment estem cercant un/a SALES TEAM LEADER per treballar el mercat de Manresa i rodalies.
Quina és la missió del SalesTeam?
La missió del Sales Team és potenciar comercialment les tres divisions de negoci de Marlex (Interim, Recruiting i Executive) prospectant intensament el teixit empresarial de la zona. Captar i impulsar noves oportunitats de negoci, responsabilitzar-se del creixement del compte de resultats de les oficines i potenciar els clients actius. El Sales Team promou la construcció de llaços de confiança amb les empreses, vetllant pel servei i assegurant la coherència interna dels processos per oferir agilitat, eficàcia i fiabilitat.
El teu dia a dia:
En dependència directa de la Direcció Regional, les responsabilitats de la persona seleccionada seran:
- Conèixer i prospectar intensament el teixit empresarial de la zona per tal de captar nous clients i oportunitats.
- Realitzar visites programades i a porta freda.
- Elaborar i presentar propostes de valor personalitzades dels dos principals serveis de Marlex (Staffing & Paul Marlex).
- Conèixer i fer créixer el compte de resultats per garantir els objectius anuals.
- Potenciar i ampliar les oportunitats amb clients existents (fer up i cross selling).
- Promoure el contacte i el treball en xarxa entre les oficines de Marlex.
- Liderar i potenciar el creixement l'equip de consultoria de selecció.
Què oferim?
- Formar part d’una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
- Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats reals de creixement.
- Treballar en un equip jove i dinàmic.
- Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
- Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
- Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana.
- 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Barberà del Vallès, Barcelona Hace 5d
A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 25 anys d’experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals. A dia d’avui hem ajudat a més de 5.000 empreses a desenvolupar els seus projectes de futur.
Quim som?
Orientació al client, treball en equip, aprenentatge continu i iniciativa són els 4 valors principals de Marlex que fan que en el dia a dia siguem un equip de persones arremangades, que s'ajuden les unes a les altres per arribar a l’objectiu comú, que intenten anar un pas més enllà en les seves accions, oferint sempre un ‘plus’ en el nostre servei, i sempre alineades amb les dades del negoci, fent i sentint el projecte com a propi.
T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!
El repte que et proposem:
Actualment estem cercant un/a SALES TEAM LEADER per treballar el mercat del Vallés Occidental.
Quina és la missió del SalesTeam?
La missió del Sales Team és potenciar comercialment les tres divisions de negoci de Marlex (Interim, Recruiting i Executive) prospectant intensament el teixit empresarial de la zona. Captar i impulsar noves oportunitats de negoci, responsabilitzar-se del creixement del compte de resultats de les oficines i potenciar els clients actius. El Sales Team promou la construcció de llaços de confiança amb les empreses, vetllant pel servei i assegurant la coherència interna dels processos per oferir agilitat, eficàcia i fiabilitat.
El teu dia a dia:
En dependència directa de la Direcció Regional, les responsabilitats de la persona seleccionada seran:
- Conèixer i prospectar intensament el teixit empresarial de la zona per tal de captar nous clients i oportunitats.
- Realitzar visites programades i a porta freda.
- Elaborar i presentar propostes de valor personalitzades dels dos principals serveis de Marlex (Staffing & Paul Marlex).
- Conèixer i fer créixer el compte de resultats per garantir els objectius anuals.
- Potenciar i ampliar les oportunitats amb clients existents (fer up i cross selling).
- Promoure el contacte i el treball en xarxa entre les oficines de Marlex.
- Liderar i potenciar el creixement l'equip de consultoria de selecció.
Què oferim?
- Formar part d’una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
- Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats reals de creixement.
- Treballar en un equip jove i dinàmic.
- Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
- Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
- Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana.
- 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Enginyer/a de Producte (fabricant metal·lúrgic)
Històrica empresa industrial, fabricant de maquinària i referent internacional en el seu sector, requereix incorporar a la seva seu central d'Osona un/a Enginyer de Producte, la missió del/la qual serà responsabilitzar-se de la conceptualització i disseny de nous aparells, especialment des del vessant mecànic.
En dependència de Direcció Tècnica i formant part del Departament de Desenvolupament de Producte, les principals tasques i funcions del lloc de treball consisteixen a participar del desenvolupament tècnic i de la innovació permanent dels equips de maquinària que dissenya i fabrica l'empresa adhoc per a clients nacionals i internacionals, especialment des del vessant mecànic.
S'ofereix:
- Incorporació immediata en sòlid i prestigiós grup empresarial, referent internacional en el seu sector i en continu creixement.
- Formació contínua i opcions de desenvolupament professional a Coordinador o Responsable del Departament d'Enginyeria.
- Horari: de dilluns a dijous; de 8h a 14h i de 15h a 17:30h. Divendres: de 8h a 14h.
- Condicions salarials negociables, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Capacitat creativa (enginyeril), capacitat d'aprenentatge, capacitat de gestió de projectes i capacitat d'organització.
- Coneixements en disseny mecànic i, preferiblement, coneixements de fred i calor industrial.
- Persona dinàmica i amb facilitat per al treball en equip.
- Coneixements avançats de software CAD 3D (preferiblement Solidedge o Solidworks.
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de residència en la zona.
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Tècnic/a Comercial INDUSTRIA QUIMICA
Granollers, Barcelona Hace 6d
Empresa de la Indústria Química del Vallés Oriental està cercant un tècnic/a comercial per incorporar al seu equip comercial.
Les tasques a dur a terme son les següents:
- Preparació d'ofertes comercials.
- Elaborar informes comercials periòdics.
- Rebre i classificar la documentació.
- Analitzar i configurar estadístiques de dades comercials i anàlisis de mercat i competències.
- Manteniment de cartera de clients i apertura de nous potencials clients.
- Coordinació amb altres departaments (Administració, financer, logística...)
- Donar suport en altres tasques dins del departament comercial
- Visites comercials
- Assistència a fires o congressos
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Responsable Supermercat Zona Girona
Disposes d'experiència gestionant equips? Busques un nou repte professional? Tens disponibilitat horària? Si és així, no deixis escapar aquesta oportunitat!Des d'Adecco cerquem una persona organitzada, resolutiva i amb bons dots comunicatius i de gestió de personal per incorporar-se com a responsable d'un supermercat a la zona de Girona.Les teves tasques seran les següents: -Gestionar les funcions dun equip de persones.-Gestionar els horaris de lequip de treball. -Resolució de possibles incidències. -Proposar accions i millores. -Gestió de seccions de productes frescos.Si et consideres una persona orientada a resultats, que li agrada el treball en equip i tens ganes d'assumir nous reptes, APUNTA'T! Et volem conèixer!En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
17.000€ - 19.000€ bruto/año
Manlleu, Barcelona 3 de mayo
Busques una feina temporal de laboratori? Vols l'oportunitat d'aquirir experiència en el sector del cable?Si és així, aquesta oferta és per a tu!Busquem un/a tècnic/a de laboratori temporal per una important empresa de la indústria de cables d'energia i telecomunicacions ubicada a Manlleu.Quines serien les teves tasques?-Realització d'assaigs químics i de materials.-Realització d'assaigs mecànics i termo-mecànics.-Descripció dels assaigs i redacció d'informes.Requisits:-FP o Cicle Formatiu.-Nivell d'anglès apte a nivell de lectura, escriptura i comunicació oral.-Coneixements en ofimàtica Microsoft.-Curs Bàsic de Prevenció de Riscos Laborals valorable.-Experiència en entorn de qualitat o en sector cable valorable.-Persona endreçada, ordenada i rigorosa amb flexibilitat i adaptació a diferents tipus d'assaigs i feines.Què oferim?-Contracte temporal directe per empresa.-Horari central de dilluns a dijous; divendres horari intensiu.Si et consideres una persona analítica, que li agrada el treball en equip i tens ganes d'assumir nous reptes, aquesta oferta és per a tu.Apunta't i en breus ens posarem en contacte amb tu!
Jornada completa
Otros contratos
30.000€ - 32.000€ bruto/año
Venta telefònica (Comercial/Administració) - INDEFINIT
Busques una feina doficina? Tens experiència en latenció al client i la realització de ventes? Tagradaria desenvolupar-te personalment?Estem en cerca comercials en oficina estable a Vic, per realitzar la fidelització i captació de clients acompanyades de campanyes de màrqueting.Tindràs:- Contracte indefinit directe per empresa.- Horari de dilluns a divendres, de 11h a 20h al inici de la relació laboral.- Formació inicial i projecció laboral.- Salari fixe, amb objectiu anual de caire positiu mai negatiu.Funcions:- Detecció de necessitats i realització de campanyes.- Realització de venta telefònica i captació de nous clients.- Gestió administrativo/a daltes en sistema.- Control intern en programa, reunions de millora i col·laboració amb màrqueting.Requisits:-Residir a la zona de Vic.- Experiència anterior en atenció i assessorament al client, amb coneixements en objectius de venta.- Motivació per aprendre i desenvolupar-se.- Moltes ganes de treballar en equip i col·laborar!Si busques una oportunitat de desenvolupament professional en un projecte jove i enriquidor, apuntat tesperem!!!
Jornada parcial - indiferente
Contrato indefinido
21.060€ - 21.060€ bruto/año
Director/a Tècnic de Producte i R+D (Packaging cosmètica)
Per important i històrica empresa referent en el sector del packaging per a la indústria cosmètica i amb seu a Osona, seleccionem un/a Director/a de R+D i Desenvolupament de Producte. La principal missió del lloc de treball és la de liderar el Departament Tècnic de desenvolupament de producte, actuant com a responsable màxim en termes d'innovació, conceptualització i industrialització de producte.
En dependència de Direcció General i amb la col·laboració de l'equip d'Oficina Tècnica, les principals tasques i funcions del lloc de treball són:
- Gestionar tècnicament els projectes durant tota la seva vida: des de la reunió inicial / presa de requeriments amb el client, ofertes, prototips, SOP, modificacions, etc.
- Responsabilitzar-se del disseny, càlcul, costos, especificacions internes i externes, proves test, coordinació de projectes (nous, actuals i modificacions), procés productiu, i contacte amb clients i proveïdors.
- Disseny de processos per a nous productes i projectes, incorporant innovacions potencials de noves tecnologies.
- Innovar constantment i col·laborar amb Gerència en la implantació i desenvolupament d'una cultura d'I+D transversal a tots nivells de l'empresa.
- Coordinar i treballar en equip amb tots els altres departaments de l'empresa per a l'èxit del projecte / producte.
- Garantir que la cartera de productes compleixi amb els requisits reguladors i de clients existents i futurs per a oferir un avantatge competitiu.
- Mantenir una estreta alineació / col·laboració amb l'equip Comercial, Producció i Vendes per a estar atent a l'evolució del mercat i respondre a les necessitats actuals i futures dels clients.
- Responsabilitzar-se de la formació, seguiment i avaluació del seu equip de col·laboradors més directes.
S'ofereix:
- Incorporació immediata i contracte indefinit.
- Formar part d'una històrica empresa, líder en el seu sector, amb escassa rotació laboral i de reconegut prestigi i reputació.
- Formació contínua i opcions de desenvolupament professional en important grup multinacional.
- Horari: Jornada completa, amb sortida a partir de les 17h.
- Condicions salarials negociables, segons experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
- Coneixements avançats d'AutoCAD, Solidworks i nocions de CAD/CAM.
- Experiència provada com a Sénior Product Manager en el sector del packaging (envasos) i coneixements actualitzats respecte a les tendències del sector.
- Persona creativa, disruptiva, propositiva, proactiva i apassionada i compromesa amb la innovació i la creativitat permanent, per tal de fer de l'R+D un clar avantatge competitiu i un factor clau d'èxit vers la competència.
- Do de gents, competències tècniques d'alt nivell i elevada capacitat d'interlocució per a mantenir reunions amb importants clients (marques de luxe).
- Persona amb els soft skills necessaris per a liderar i gestionar equips de treball; coherent, amb un alt nivell d'empatia, d'assertivitat i d'habilitats de comunicació.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar