T’agradaria unir-te a un projecte en expansió que lidera l’assessorament empresarial i la gestió comptable a Andorra?
Estem col·laborant amb una reconeguda empresa assessora especialitzada en l’acollida d’estrangers i empreses estrangeres al Principat d’Andorra, oferint serveis d’assessorament, gestió i consultoria. L’empresa acompanya els seus clients en tot el procés, des de la seva arribada fins a la seva consolidació al país, amb un enfocament integral en normativa empresarial, fiscalitat, comptabilitat i relacions amb l’administració pública.
Actualment, estem cercant un/a Tècnic/a Comptable i Assessor/a de Comptabilitat per incorporar al seu equip, amb ganes d’aportar i créixer dins del seu projecte.
Seguidament, et detallem com serà el teu dia a dia i les principals responsabilitats a les quals hauràs de fer front:
- Preparació de tancaments comptables i gestió d’impostos.
- Conciliacions bancàries i seguiment de les obligacions comptables i administratives.
- Atenció al client i manteniment de relacions per garantir-ne la satisfacció i confiança.
- Gestió comptable de petites empreses i negocis d’e-comerç de sectors variats.
Quin és el perfil que estem cercant per aquesta posició?
- Per a garantir un desenvolupament òptim del projecte professional, pensem que seria adequat que com a mínim el/la candidat/a tingués un diploma de BTS francès en comptabilitat o estudis semblants a Espanya/Andorra. Es valorarà positivament una formació superior.
- Els idiomes que es tindràn en compte i que seràn criteris per avançar en el procès de recerca de talent son el català i del francès.
- Capacitat per treballar en equip dins d’un entorn col·laboratiu i habilitats de comunicació per establir i mantenir relacions de confiança amb els clients.
A més a més del projecte professional, ens agradaria compartir amb tu les condicions que tenen pensat oferir d'entrada per aquest projecte:
- Horari laboral: De dilluns a dijous de 8:30 a 18:00 i divendres de 8:30 a 14:30, amb flexibilitat segons necessitats.
- Retribució: La banda salarial s'estableix des dels 30.000 € euros bruts anuals fins als 35.000 € bruts anuals, segons la formació i l'experiència del candidat. A més, als 6 mesos posteriors a la incorporació, l’empresa inclourà el Piam com a benefici addicional.
- Vacances: 22 dies laborables l’any.
- Formar part d’un equip consolidat de professionals en un ambient de treball proper i dinàmic, on hi ha una clara intenció de continuant progressant i expandir el negoci.
Si tens formació i/o experiència en comptabilitat, una actitud proactiva i vols créixer en una empresa que aposta pel talent i el servei d’excel·lència, t’estem buscant!
Inscriu-te ara i suma’t a un projecte ple de nous reptes i oportunitats!