Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el Hace 2d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
21.000€ - 27.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo

El Col·legi d'Arquitectes de Catalunya té la necessitat de cobrir el lloc de treball d'un suport tècnic d'ocupació sota la supervisió de la Direcció de Formació i Ocupació del COAC.



Funcions del lloc de treball:
- Gestionar la plataforma del servei d'Ocupació (VITERBIT) i la web de la Borsa de Treball.
- Revisió i publicació d'ofertes de feina, validació de les candidatures i seguiment de procesos.
- Atenció personalitzada de les consultes d'empreses, ciutadans i de persones candidates.
- Gestió comercial de noves ofertes de treball a les empreses de construcció, edificació i indústria.
- Gestió comercial de Jornades d'empreses o Campus d'Empresa.
- Actualitzar i gestionar la Borsa de Serveis al Ciutadà i la xarxa d'especialistes.
- Realitzar jornades informatives per potenciar la gestió del despatx, les sortides professionals, captació de clients o la comunicació i el màrqueting.
- Coordinació de les acciones del servei d'ocupació amb les plataformes de formació tipus Moodle.
- Suport al departament de Formació per la comercialització de la formació i gestió d'aules.
- Gestió de projectes d'ocupació des del COAC o en col·laboració amb d'altres entitats relacionats amb les diferents especialitats, inclusió dels joves al mon laboral i professional o re posicionament professional.
- Reportar indicadors d'activitat del servei d'Ocupació a la Direcció de l'Àrea.



  • Tipus de relació professional: Contracte

  • Tipologia de contracte: Indefinit

  • Núm. Hores setmanals: 39

  • Horari: Flexible 8h a 17h amb pausa dinar, divendres 8 a 15h. Possibilitat de teletreball híbrid.

  • Retribució brut anual: 26000



Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Tècnics mitjos i assimilats

  • Formació reglada requerida: d. CFG Mig, e. CFG Superior

  • Temps d'experiència: 1-3

  • Coneixements informà tics: Domini eines col·laboratives tipus Office 365.

  • Altres requeriments específics: Competències: Comercialització de serveis, gestió d¿eines informàtiques, comunicació amb col·legiats i empreses, seguiment projectes, treball en equip i col·laboració amb altres departaments. Es valorarà experiència en gestió comercial de projectes.

  • Competències personals mÃs desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Negociació, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat, Orientació Estratègica

  • Idiomes: Castellà - Avançat, Català - Avançat



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Barcelona Activa
41575 - Técnic/a PRL
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 13h
41579 - Responsable de Licitacions i suport Comercial
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 15h
41578 - Auxiliar Contable
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 15h

Empleos similares

Consultor/a RRHH
IMAN TEMPORING
Barcelona, Barcelona
Hace 17h
Técnico/a RRHH (Sector Hostelería)
Empatif Internes
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
41569 - Director/a de finances, adm i RRHH
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
HR Specialist (H/M)
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 2d
41563 - Suport tècnic
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 2d
Técnico de Selección - Barcelona
Grupo Hotusa
Barcelona, Barcelona
Hace 2d