Realització de comandes de compra i la gestió administrativa i de màrqueting dels productes.
Anàlisi de necessitats i supervisió d'estocs.
Control de sortida i entrada de productes.
Contribuir activament a la millora contínua dels processos, proposant idees innovadores i solucions creatives.
Tipus de relació professional: Contracte
Tipologia de contracte: Indefinit
Núm. Hores setmanals: 40
Horari: 9-18
Retribució brut anual: 18000
Requisitos mínimos
Categoria professional: Comandaments intermedis
Formació reglada requerida: a. Estudis Primaris
Temps d'experiència: 1-3
Coneixements informàtics: Micosoft Office
Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Orientació Estratègica