-Identificar els requeriments del Projectes
-Garantir el compliment dels requisits i les condicions per la Fundació dins de cada Projecte: serveis, instal·lacions, espais, infraestructures, incloent la gestió de llicencies i permisos
.- Planificació, desenvolupament, supervisió i gestió pressupostària dels projectes de la Fundació.
- Direcció de l'equip de projectes i operacions.- Implementació i direcció de les operacions relacionades amb els esdeveniments i actuacions de la Fundació.
-Interlocució directe amb els diferents agents implicats
-Relacions directes amb el resta de components dels grups de treball d'altres Administracions i Institucions, publiques i privades.
-Qualsevol altra relacionada amb les funcions esmentades.
Donat el caràcter publico-privat de la Fundació, es valorarà especialment l'experiència en llocs de treball amb responsabilitats lligades a l'Administració pública, o en àmbits on la relació amb les diferents Administracions hagi estat habitual. Igualment, serà important l'experiència en gestió de projectes on el control de la despesa i la gestió dels sistemes pressupostaris basats en les normes de recepció de subvencions públiques, hagi estat recurrent.