Resolució d'incidències i peticions informàtiques de manera presencial a les oficines dels nostres clients.
Atenció de trucades des de la nostra oficina i suport remot quan sigui necessari.
Instal·lació i configuració d'equips i dispositius seguint procediments definits.
Administració de sistemes en entorns Windows, macOS i Linux.
Assessorament tecnològic a clients i gestió d'inventari.
Si estàs preparat per unir-te a un equip apassionat per la tecnologia i el servei al client, inscriu-te avui mateix a l'oferta i uneix-te a Xtree!
Requisits mínims:
Permís de conducció: És imprescindible tenir el permís de conducció apte per a cotxes o scooters de 125cc.
Experiència: Mínim 3 anys d'experiència en suport tècnic Helpdesk o atenció presencial a clients empresarials.
Formació: Formació acadèmica mínima de Cicle Formatiu de Grau superior.
Habilitats: Bona presència, habilitats comunicatives excepcionals, capacitat d'anàlisi i investigació, pensament lògic i capacitat de treball en equip.
Caràcter: Proactiu, metòdic, ordenat i capaç de treballar sota pressió.
Aprenentatge: Desig constant d'aprenentatge i desenvolupament.
Idiomes: Nivell nadiu de català i espanyol, a més d'un nivell conversacional d'anglès.
Coneixements tècnics: Experiència en configuració de dispositius de xarxa i seguretat, entorns client/servidor Windows, aplicacions d'ofimàtica i resolució d'incidències, així com en l'ús d'aplicacions de ticketing/ITSM.
Experiència addicional: Experiència en configuració de dispositius mòbils (Android/iOS), sistemes de còpies de seguretat i còpies de seguretat al núvol.
Es valorarà positivament:
Experiència demostrable en la gestió de plataformes Cloud com Microsoft 365, Windows 365, Azure AD, Google Workspaces, Intune, JamF, Eset, Sentinel, Acronis Cyber Security.
Experiència demostrable en gestió de firewalls i endpoints centralitzats.
Experiència en alguna de les fases d'un projecte tècnic (presa de requisits, proposta i presentació, planificació, execució i tancament).