Controlar y gestionar las agendas y reuniones del equipo.
Realizar seguimiento de las solicitudes y trámites administrativos.
Elaborar informes y presentaciones cuando sea necesario.
Atender y responder llamadas y correos electrónicos.
Revisar el tema de la aplicación de la geolocalicion, jornadas laborales
Tipus de relació professional: Contracte
Tipologia de contracte: Indefinit
Núm. Hores setmanals: 20
Horari: 8:30
Retribució brut anual: 9265,72
Requisitos mínimos
Categoria professional: Auxiliars
Formació reglada requerida: e. CFG Superior - e. CFG Superior
Temps d'experiència: 1-3
Coneixements informàtics: manejo de las herramientas del paquete office Wod, excel, power point, agenda digitales, outlook
Altres requeriments específics: es imprescindible que domine el catalan hablado y escrito
Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Lideratge, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Creativitat, Empatia, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Pensament Analític, Preocupació per l'ordre i la qualitat