Servei tècnic oficial de sistemes de climatització de les marques Baxi i De Dietrich al barri de la Teixonera de Barcelona, cerca incorporar una persona per a tasques d’atenció al client i gestió administrativa. La persona seleccionada formarà part d’un equip compromès amb la qualitat i l’eficiència en el servei.
Funcions principals
Atenció telefònica i presencial a persones usuàries
Gestió d’avisos d’avaries, manteniments i posades en marxa
Gestió d’agendes i correus electrònics / WhatsApp
Gestió de documentació i arxiu
Suport a tasques administratives i comptables
Condicions laborals
Tipus de contracte laboral: Temporal de 6 mesos (opció de transformació en indefinit)
Jornada: 26 hores setmanals
Horari: De dilluns a divendres de 15:00 a 19:00 i dissabtes de 8:00 a 14:00
L’horari d’estiu modifica la distribució horaria, treball exclusivament de dilluns a divendres.
Retribució bruta anual: 17.000 €
Formació reglada: Cicle Formatiu de Grau Mitjà finalitzat
Coneixements informàtics: Domini de programes com Word i Excel
Idiomes: Català i castellà – nivell molt avançat
Competències clau
Comunicació i empatia
Planificació i organització
Treball en equip i cooperació
Orientació a les persones usuàries
Autoconfiança, autocontrol i compromís
Capacitat d’aprenentatge i pensament analític
Rigor i preocupació per l’ordre i la qualitat