Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

50647 - Administratiu/iva serveis SAD delegació (Barcelona, St. Boi i Badalona)

Anunciado el Hace 6h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
21.000€ - 24.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

Entitat privada de caràcter social, sense ànim de lucre, amb més de 40 anys d'experiència en els serveis d'atenció domiciliària per a persones d'edat avançada, diversitat funcional o que es trobin en una situació sobrevinguda, està cercant un/a Administratiu/iva serveis SAD delegació (Barcelona, St. Boi i Badalona)


Tasques:


  • Fer lliurament del document informatiu a les persones cuidadores en el moment de la incorporació al servei i atendre les dubtes referents als seus drets i obligacions.

  • Preparar la Tauleta per a la signatura digital dels documents necessaris abans de la incorporació al servei, que prèviament RH posa a disposició en LA BBDD.

  • Configurar l'App del marcatge, en el moment de l'alta del/a assistent.

  • Preparar, lliurar i registrar el material de protecció al/a assistent (bata corporativa, màscares, guants, bates plàstiques de protecció, etc).

  • Gestionar les incidències de les persones cuidadores (vacances, permisos laborals, baixes de servei, baixes voluntàries, baixes IT, etc.), així com assignació dels serveis.

  • Atendre telefònica i presencial de qualsevol incidència en el servei per part dels assistents/es.

  • Seguiment continuat dels assistents en els serveis per a garantir la qualitat del servei.

  • Introduir les dades relacionades amb la incidència servei en la BBDD.

  • Gestionar la Custòdia de Claus, seguint el Procediment corresponent.


S'ofereix:


  • Tipus de relació professional: Contracte

  • Tipologia de contracte: Indefinit

  • Núm. Hores setmanals: 40

  • Horari: Horari: de 10h a 14h i de 15h a 19h de dilluns a divendres.

  • Retribució brut anual: Salari brut anual: 21.000 - 22.500¿ (segons formació i experiència).



Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Oficial de 2ª

  • Formació reglada requerida: Gestió de Serveis d'Entitats socials. Grau de Treball Social, Educació Social. Cicle formatiu de Grau Superior d'Administració (CFGS)

  • Temps d'experiència: 1-3

  • Coneixements informàtics: Ús d'eines informàtiques de gestió.

  • Altres requeriments específics:
    • Experiència en la gestió de serveis d'atenció domiciliaria.

    • Assignació de personal i organització.

    • Control i seguiment de la prestació del servei.

    • Capacitat d'organització, planificació de persones cuidadores y gestió de serveis.


  • Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Millora competencial en clau de gènere, Autocontrol, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Pensament Conceptual, Comunicació, Pensament Analític, Preocupació per l'ordre i la qualitat

  • Idiomes: Castellà - Avançat, Català - Avançat



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Barcelona Activa
50653MKP - Cap de serveis de manteniment (COPISA)
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 4h
50647 - Administratiu/iva serveis SAD delegació (Barcelona, St. Boi i Badalona)
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 6h
50639 - Tècnic/a de Projectes Europeus Erasmus
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 9h

Empleos similares

Administrativo/a de laboratorio
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 6h
ADMINISTRATIVO/A PERSONAL & RRHH BARCELONA
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 6h
50647 - Administratiu/iva serveis SAD delegació (Barcelona, St. Boi i Badalona)
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 6h
Secretaría / Coordinación Académica | EAE BCN
Grupo Planeta
Barcelona, Barcelona
Hace 8h
Back-office con Alemán
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 11h
ADMINISTRATIVO/A INDEFINIDO BARCELONA
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 11h