Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

50674 - Gestor/a telefònic per atendre trucades d'urgència i emergència torn de nit

Barcelona Activa
l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona
Anunciado el Hace 2d
Tipo de jornada
Parcial - Indiferente
Tipo de contrato
De duración determinada
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo

Aquesta oferta es gestiona com a Procés d'Incorporació Urgent per a l'empresa Serveo, que necessita cobrir vacants de gestor/a telefònic per atendre trucades d'urgència i emergència del 112.


Cerquem un perfil de gestor telefònic per atendre trucades d'urgència i emergència del territori català que es reben al telèfon 112 Emergències de Catalunya al centre de treball de L'Hospitalet de Llobregat.
Estem oferint contractes temporals per a cobrir baixes mèdiques. Torn nit Jornada: 24 h/setmana o superior. Salari brut anual 28000 per a 40h , jornada completa.
Busquem a persones amb estudis mínims de batxillerat, BUP o FP II, bilingüe en català i castellà (nivell C1) i anglès nivell acreditat mínim d'un B1. També hauran de parlar alemany o francès amb una titulació d'un B1 o superior.
Es realitzarà entrevista telefònica i prova oral dels idiomes anglès, alemany i francès -que hauran d'estar acreditats-, els candidats/ates seleccionats/ades hauran de participar a un curs de formació inicial de 2 setmanes.
Dies de treball a la setmana: De dilluns a diumenge. Certificat C1 de català, castellà i acreditar nivell B1 d'anglès.
Es valoraran idiomes com alemany o francès. Habilitats: Mecanografia, gestió de l'estrès. Altres requisits (opcional): Disponibilitat per a un curs de formació inicial en torn de matí durant 12 dies.


  • Tipus de relació professional: Contracte

  • Tipologia de contracte: Temporal

  • Durada de contracte: 6

  • Núm. Hores setmanals: 24

  • Horari: 3 dies la setmana, treballant caps de setmana alterns

  • Retribució brut anual: 17000+ plus nocturnitat



Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Tècnic Auxiliar

  • Formació reglada requerida: c. Batxillerat

  • Temps d'experiència: 1-3

  • Coneixements informàtics: Office i aplicatius crm

  • Altres requeriments específics: català nivell C1, anglès nivell mínim certificat B1, castellà nivell C1

  • Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Negociació, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Iniciativa, Comunicació, Pensament Analític

  • Idiomes: Anglès - Intermig, Castellà - Avançat, Català - Avançat



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Barcelona Activa
50716 - Oficial Administrativo/va de Gestión de Suministros
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 15h
50709 - Técnico/a de Contabilidad y Finanzas
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 16h
50708 - Comercial transport i logística
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 16h

Empleos similares

50674 - Gestor/a telefònic per atendre trucades d'urgència i emergència torn de nit
Barcelona Activa
l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona
Hace 2d