Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Administratiu/iva - Àrea de Contractació i Gestió Administrativo/a

Anunciado el Hace 8h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ingeniero Superior
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo
Uneix-te al nostre equip com a Administratiu/iva en una àrea clau de gestió i contractació!

Estàs buscant una oportunitat per desenvolupar la teva carrera en un ambient dinàmic, amb un gran impacte en els processos administratius i de contractació? Et convidem a formar part del nostre equip com Administratiu/iva a l'Àrea de Contractació i Gestió Administrativo/a. Si tens una gran orientació al detall, et motiva treballar amb processos complexos i estàs preparat per assumir reptes que tajudin a créixer professionalment, aquesta és la teva oportunitat!
Les teves responsabilitats seran:
Seguiment i control dels expedients de contractació derivats dels procediments de licitació, tant amb publicitat com sense.
Suport en lelaboració de documentació associada als processos de contractació, incloent la publicació de licitacions i adjudicacions fins a la seva finalització.

Elaboració desborranys de contractes per garantir la precisió en els acords.
Creació i seguiment dels expedients de contractació i factures a SAP.
Realització de el/la gestió administrativo/a (SAP i GEDEX), incloent la tramitació de recepcions i factures, liquidacions i informes finals.
Manteniment de bases de dades relacionades amb la contractació i seguiment estadístic dels processos.
Suport en la millora dels procediments de treball i la revisió contínua de les operacions de l'àrea.
Participació en lelaboració dinformes de gestió i seguiment dels indicadors relacionats amb lestat de les licitacions.

Què busquem?
Llicenciatura en Dret, ADE, Grau en Arquitectura, Enginyeria o formació similar.
Experiència mínima de 5 anys en contractació administrativo/a a ladministració pública.
Coneixements avançats en la normativa de contractació administrativo/a i els procediments de contractació pública.
Es valorarà experiència amb SAP.
Domini deines ofimàtiques, especialment amb un bon nivell dExcel.
Capacitat per elaborar informes de gestió amb claredat i precisió.
Bon nivell de català tant parlat com escrit.

Requisitos mínimos
Llicenciatura en Dret, ADE, Grau en Arquitectura, Enginyeria o formació similar.
Experiència mínima de 5 anys en contractació administrativo/a a ladministració pública.
Coneixements avançats en la normativa de contractació administrativo/a i els procediments de contractació pública.
Es valorarà experiència amb SAP.
Domini deines ofimàtiques, especialment amb un bon nivell dExcel.
Capacitat per elaborar informes de gestió amb claredat i precisió.
Bon nivell de català tant parlat com escrit.

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Adecco
Asistente/a de producto (sector textil)
Adecco
Madrid, Madrid
Hace 1h
Conserje para edificio educativo
Adecco
Madrid, Madrid
Hace 1h
Informador/a servicio de atención e información
Adecco
Granada, Granada
Hace 1h

Empleos similares

Auxiliar Administrativo/a
Grupo Coremsa
Barcelona, Barcelona
Hace 3h
Administratiu/iva - Administració Pública
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 6h
Administrativo/a Jurídico- Barcelona
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 6h
Auxiliar Administrativo/a (back office)
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 7h
Administrativo de Contratación RRHH (H/M/X)
Manpower España
Barcelona, Barcelona
Hace 8h
Tècnic/a Administratiu/iva en Comunicació i Relacions Institucionals
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 8h