Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el Hace 9h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Categoría
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo

Des de Marlex estem col·laborant amb una important empresa dedicada al sector automobilístic, ubicada al Berguedà, que actualment té la necessitat d’incorporar a un/a Administratiu/va.


Quina seria la teva missió a l’empresa?
En dependència del responsable del departament, la persona seleccionada s’encarregarà de:


• Gestionar incidències: obertura, seguiment i tancament mitjançant el programa intern.
• Controlar i fer el seguiment de documentació.
• Atendre i gestionar el correu electrònic i donar suport a l’atenció al client.
• Realitzar la gestió de comandes de postvenda.
• Gestionar documentació general del departament.


Què s’ofereix?


• Treballar junt amb un equip dinàmic.
• Incorporació directa per empresa.
• Salari negociable segons vàlua del candidat.
• Jornada completa de dilluns a dijous i divendres intensiu.
• Estabilitat laboral.




Requisitos mínimos

Ets el/la candidat/a ideal si...


• Tens formació en CFGM/CFGS o Grau Universitari en Administració i Finances o una titulació similar.
• Aportes experiència prèvia en tasques similars.
• Valorable experiencia en facturació.
• Ets una persona resolutiva, organitzada i capaç de gestionar pressió i altes càrregues de treball.
• Tens ganes de créixer professionalment i aportar valor al departament.
• Ets una persona dinàmica i proactiva, amb ganes d’aprendre i treballar.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Marlex
RESPONSABLE DE PROCESADO
Marlex
Lleida, Lleida
Hace 8h
TÉCNICO/A DE PROCESOS
Marlex
Pamplona, Navarra
Hace 9h
ADMINISTRATIU/VA
Marlex
Berga, Barcelona
Hace 9h

Empleos similares

ADMINISTRATIU/VA
Marlex
Berga, Barcelona
Hace 9h
ADMINISTRATIU DEPARTAMENT FINANCER
Marlex
Berga, Barcelona
28 de mayo