Des de Marlex estem col·laborant amb una important empresa dedicada al sector automobilístic, ubicada al Berguedà, que actualment té la necessitat d’incorporar a un/a Administratiu/va.
Quina seria la teva missió a l’empresa?
En dependència del responsable del departament, la persona seleccionada s’encarregarà de:
• Gestionar incidències: obertura, seguiment i tancament mitjançant el programa intern.
• Controlar i fer el seguiment de documentació.
• Atendre i gestionar el correu electrònic i donar suport a l’atenció al client.
• Realitzar la gestió de comandes de postvenda.
• Gestionar documentació general del departament.
Què s’ofereix?
• Treballar junt amb un equip dinàmic.
• Incorporació directa per empresa.
• Salari negociable segons vàlua del candidat.
• Jornada completa de dilluns a dijous i divendres intensiu.
• Estabilitat laboral.
Ets el/la candidat/a ideal si...
• Tens formació en CFGM/CFGS o Grau Universitari en Administració i Finances o una titulació similar.
• Aportes experiència prèvia en tasques similars.
• Valorable experiencia en facturació.
• Ets una persona resolutiva, organitzada i capaç de gestionar pressió i altes càrregues de treball.
• Tens ganes de créixer professionalment i aportar valor al departament.
• Ets una persona dinàmica i proactiva, amb ganes d’aprendre i treballar.