Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Anunciado el Hace 2d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Grado
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo
Per una societat patrimonial i financera d'un destacat grup empresarial del Bages, seleccionem una persona amb experiència en l'àmbit comptable i fiscal, responsable i metòdica, per donar suport a la gestió diària de les operacions financeres i tributàries de la companyia. Aquesta posició tindrà un rol clau en el control intern, el compliment fiscal i la comptabilització d'operacions de tresoreria i participacions.

Amb dependència directa de Direcció d'Administració i Finances i amb una administrativa comptable de suport, les seves principals funcions seran:
- Supervisió i control de la comptabilitat, donant suport a l'administrativa en els registres més complicats.
- Supervisió de la conciliació bancària.
- Control i seguiment de la tresoreria (moviments entre empreses del grup).
- Preparació de declaracions fiscals periòdiques (IVA, IS, IRPF, 347, 349, etc.) per tal que la gestoria pugui presentar impostos.
- Preparació de tancaments mensuals, trimestrals i anuals.
- Donar suport en auditories internes i externes.
- Coordinació amb assessoria fiscal i altres departaments del grup.
- Control dels actius patrimonials (activació inversions, amortitzacions...).
- Suport i control en facturació.
- Suport i supervisió de les tasques de front office.


Es requereix:
- Coneixements necessaris en comptabilitat general i analítica i fiscalitat espanyola (AEAT).
- Experiència treballant amb ERP i nivell d'Excel avançat
- Persona resident a Manresa o rodalies.
- Perfil amb capacitat analítica i orientació al detall, proactiu i autònom, responsable, discret, organitzat i amb capacitat per treballar en equip.

S'ofereix:
- Incorporació immediata amb contracte indefinit a 40h a un projecte consolidat dins d'un grup empresarial de referència.
- Horari: dilluns-dijous de 9-14h i 15-18.30h; divendres de 9 a 15h.
- Estabilitat laboral i oportunitat de creixement professional.
- Bon ambient de treball i col·laboració amb l'equip de finances corporatives.
- Condicions salarials segons vàlua i experiència

Requisitos mínimos


Experiencia requerida:
- Experiència mínima demostrable de 3 anys en posicions similars

Formación requerida:
- Imprescindible Grau universitari en ADE, Economia, Comptabilitat, Fiscalitat o similars.

Idiomas requeridos:
- Català i castellà nadius.

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Etalentum
Operario de carretilla elevadora - Barcelona
Etalentum
Barcelona, Barcelona
Hace 7h
Delineante AutoCad 2D
Etalentum
Barcelona, Barcelona
Hace 8h
Pintor/Chapista taller carrocerias
Etalentum
Nájera, La Rioja
Hace 12h

Empleos similares

Administrativo IT Filtrado de Incidencias IT- Híbrido | Turno de tarde 14 - 22 h (H/M/X)
Experis España
Cornellà de Llobregat, Barcelona
Hace 17h
Auxiliar de Banca Barcelona (H/M/X)
Manpower España
Barcelona, Barcelona
Hace 17h
Administratiu/va de Compres (Materials de Construcció i reformes)
Etalentum
Vic, Barcelona
Hace 17h
Administrativo/a Rutas (Junior) - Mollet del Vallès
Adecco
Mollet del Vallès, Barcelona
Hace 17h
Auxiliar administrativa/Atención al Cliente en Sant Quirze
Adecco
Sant Quirze del Vallès, Barcelona
Hace 17h
Administrativo/a comercial con inglés o portugués
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 20h