Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Administratiu/va de suport Corporatiu - Substitució

Anunciado el Hace 7h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
1.500€ - 1.500€ bruto/mes
Categoría
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo

Intress busca un/a Administratiu/va de suport Corporatiu per formar part de la nostra Seu de Barcelona.



La persona seleccionada haurà de portar la gestió administrativa de suport corporatiu a la Junta Directiva/ Comitè Directiu/ Direcció Territorial i a les àrees o comitès que ho sol·licitin segons les normes i procediments establerts amb la finalitat de garantir el funcionament organitzat i amb el mitjans necessaris per a la seva realització.



Què farás?


  • Tasques administratives a nivell general: cartes, notificacions electròniques, elaboració, redacció i gestió de documentació / informes, correus electronics,...

  • Suport als serveis en temes de gestió dels departaments d’estructura.

  • Coordinar, preparar i gestionar les reunions de les àrees tècniques i responsables dels serveis de l'entitat.

  • Gestió documental de la pròpia entitat dels departaments o dels serveis.

  • Suport administratiu a diversos departaments de l'entitat (Captació de fons, Publicacions, Personal, Aliances amb altres entitats).

  • Gestió de convenis per a alumnes de pràctiques que vulguin fer-ne a Intress o als serveis que gestionem.

  • En moment puntuals, suport a la recepció i a la coordinadora del departament.


Què oferim?


Incorporació: immediata


Tipus de contracte: Suplència per baixa incapacitat temporal, amb possibilitats de continuïtat.


Jornada: 38,5h.


Retribució: 1.642.85€ brut/mensual (x14 pagues 23.000 € brut/anual). .


Horari: De dilluns a divendres de 08.00-15.00h i dos tardes 08.00h -17.30h (a determinar amb l'equip) + 1 dia de teletreball.




Requisitos mínimos

Què esperem de tu?


Formació acadèmica requerida:



  • Habilitació o Formació Profesional de Grau Superior en Administració.



Experiència professional mínima:


  • Experiència en administració, almenys de 2 anys, en tasques relacionades.

Coneixements necessaris:


  • Ofimàtica i eines de videoconferència: Microsoft Teams, Zoom, Planner,...

  • Office i Outlook nivell avançat.

  • Català nivell C.

Altres aspectes valorats:


  • Bona capacitat de comunicació.

  • Proactivitat i treball en equip.

  • Habilitats d'organització i planificació.

  • Experiència en assistència a l'organització d'esdeveniments.

  • Nocions de protocol i de llenguatge de comunicació amb les administracions públiques.

  • Sobretot valorem molt les ganes d'aprendre, de treballar i generar un bon ambient a Intress!


Si aquesta és l'oferta que estaves cercant, no ho pensis més i apunta't! Pot ser una bona oportunitat laboral. T'estem esperant!



Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en el V Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de *Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Intress
Trabajador/a Familiar suplencia de verano (personas mayores) SAD, Ibiza
Intress
Eivissa, Illes Balears
Hace 4h
Suplència Educador/a Social (dones violència mascliste) SSL
Intress
Tarragona, Tarragona
Hace 5h
Treballador/a social àmbit Dones SIE - Hospitalet
Intress
l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona
Hace 6h

Empleos similares

Administrativo/a para firmas hipotecarias
Diagonal
Barcelona, Barcelona
Hace 2h
RECEPCIONISTA AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A - BILBAO
What's Up - Living English
Barcelona, Barcelona
Hace 4h
Administrativo/a departamento comercial
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 6h
Administratiu/va de suport Corporatiu - Substitució
Intress
Barcelona, Barcelona
Hace 7h
Administrativo Contable (H/M/X)
Manpower España
Barcelona, Barcelona
Hace 7h
Administración Juridica 50% remoto - Barcelona.
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 7h