Intress busca un/a Administratiu/va de suport Corporatiu per formar part de la nostra Seu de Barcelona.
La persona seleccionada haurà de portar la gestió administrativa de suport corporatiu a la Junta Directiva/ Comitè Directiu/ Direcció Territorial i a les àrees o comitès que ho sol·licitin segons les normes i procediments establerts amb la finalitat de garantir el funcionament organitzat i amb el mitjans necessaris per a la seva realització.
Què farás?
Què oferim?
Incorporació: immediata
Tipus de contracte: Suplència per baixa incapacitat temporal, amb possibilitats de continuïtat.
Jornada: 38,5h.
Retribució: 1.642.85€ brut/mensual (x14 pagues 23.000 € brut/anual). .
Horari: De dilluns a divendres de 08.00-15.00h i dos tardes 08.00h -17.30h (a determinar amb l'equip) + 1 dia de teletreball.
Què esperem de tu?
Formació acadèmica requerida:
Habilitació o Formació Profesional de Grau Superior en Administració.
Experiència professional mínima:
Coneixements necessaris:
Altres aspectes valorats:
Si aquesta és l'oferta que estaves cercant, no ho pensis més i apunta't! Pot ser una bona oportunitat laboral. T'estem esperant!
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en el V Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de *Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.