Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Auxiliar Administratiu/va – Barcelona – Reformes & Inmobiliaria

Anunciado el Hace 8h
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Descripción del empleo
Des de Temporal Quality ETT, estem buscant un/a Auxiliar Administratiu/va per una petita empresa familiar situada al cor de Barcelona. L’oficina es dedica principalment a la gestió integral de reformes i dissenys d’interiors (habitatges, locals, masies, hotels...) i encara que en menor proporció, també a la gestió immobiliària, tant de lloguers d’habitatges com de compres i vendes.





Quines seran les teves funcions?

- Tasques administratives generals relacionades amb l’activitat de reformes i immobiliària.


- Coordinació amb proveïdors d’obres i contacte amb clients finals.


- Gestió de comandes i materials per a les reformes.


- Organització de trucades i agendes per la posterior realització de visites a immobles.


- Atenció i seguiment a clients, llogaters i interessats.


- Suport administratiu en la gestió i control de factures, juntament amb la gestoria externa.


- Realitzar visites en menor mesura d’habitatges per ensenyar la propietat a possibles clients interessats.





Perfil ideal: això és el que busquem de tu:

- ¿Estàs buscant una única feina a temps parcial màxim 30 hores setmanals i que et permeti conciliar amb la teva vida personal?


- ¿Vius a Barcelona ciutat (preferiblement zones Gràcia, Sant Gervasi...) i et mous amb moto?


- ¿Tens experiència laboral consolidada i estable? ¡No es necessari que sigui de mateix sector!, Ja pugui ser relacionada, administratiu/va, recepcionista, atenció al client amb ofimàtica ...


- ¿T’agrada l’ambient i el tracte proper d’una empresa petita i familiar?


- ¿Domines el català i castellà, tant oral com escrit?


- ¿Ets una persona educada, amable, responsable i de confiança?


- ¿Et sents còmode amb eines ofimàtiques i TIC, i tens ganes d’aprendre?





Què t’oferim?

- Horari flexible: treballa entre 4 i 6 hores al dia, de dilluns a divendres, dins del horari obert d’oficina de 9h a 17h.


- Jornada parcial adaptada a les teves necessitats: entre 20 i màxim 30 hores setmanals.


- Salari competitiu segons la teva experiència, compromís i valors.


- Comissions addicionals per tancament de lloguers o vendes d’habitatges.


- Formació i aprenentatge continu en un entorn proper i familiar.


- Un lloc de feina estable, amb bon ambient i tracte humà.





Si compleixes els requisits i t’encaixa aquest projecte, ¡ens encantaria conèixer-te!

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Quality Temporal
Auxiliar Administratiu/va – Barcelona – Reformes & Inmobiliaria
Quality Temporal
Barcelona, Barcelona
Hace 8h
Administrativo/a compras con inglés
Quality Temporal
Martorelles, Barcelona
Hace 14h
Operari/ària de pintura a Tona
Quality Temporal
Vic, Barcelona
Hace 16h

Empleos similares

Administratiu/va Contact center Ref. S117-2025
Hospital Sant Joan de Déu
Barcelona, Barcelona
Hace 7h
Auxiliar Administratiu/va – Barcelona – Reformes & Inmobiliaria
Quality Temporal
Barcelona, Barcelona
Hace 8h
ADMINISTRATIVO DE FACTURACIÓN (H/M/X)
Manpower España
Barcelona, Barcelona
Hace 8h
Auxiliar Administrativo Departamento RRHH
IMAN TEMPORING
Barcelona, Barcelona
Hace 10h
Auxiliar Administrativo/a Departamento Comercial.
IMAN TEMPORING
Barcelona, Barcelona
Hace 10h
ADMINISTRATIVO FACTURACION/CON INGLES/20 HORAS
Manpower España
Barcelona, Barcelona
Hace 10h