Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

Auxiliar Administratiu/va (RRHH) SIE àmbit dones - VIC

Anunciado el 23 de septiembre
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
18.000€ - 21.000€ bruto/año
Categoría
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
3
Descripción del empleo

Intress necessita incorporar un/a Auxiliar administriu/va per al servei d'intervenció especialitzada per a dones víctimes de violència masclista a la zona de Vic.



En aquest servei s'ofereix atenció integral i recursos en el procés de recuperació i reparació a les dones que han patit o pateixen una situació de violència, i també als seus fills i filles.



Què farás?


  • Atenció telefònica i recepció de persones usuàries.

  • Gestió de l'agenda de l'equip tècnic (reunions, entrevistes, etc.)

  • Tramitació de contractes de manera interna, altes i baixes del personal per la pròpia comunicació de la contractació al departament de persones de Intress.

  • Suport administratiu del servei i suport general (enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin)

  • Control i tramitació de la caixa del servei.

  • Arxiu de documentació.

  • Mantenir al dia la base de dades i documentació referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat, així com per a elaborar documents sol·licitats

  • Fer costat a la direcció del centre en temes referits a les inspeccions de les diferents administracions corresponents a cada centre, en l'aplicació i execució de la PRL, LOPD i Qualitat.

  • Altres funcions de suport vinculades a gestió d'incidències de manteniment, informàtica, subministraments, etc.

  • Altres funcions pròpies de la categoria professional, determinades per la coordinació del servei.


Què oferim?


  • Data d'incorporació: subjecte a adjudicació, pendent de resolució.

  • Tipus de contracte: indefinit

  • Jornada: 38,5 hores

  • Horari: matins i potser tarda (encara s'ha de determinar)

  • Retribució mensual/brut: 1.368,77€ mensuals x 14 pagues (19.162,78€ bruts anuals)



Requisitos mínimos

Formació acadèmica necessària:


  • Formació Professional de Grau Mitjà en Gestió Administrativa (o acreditació de les competències professionals).

  • Valorable experiència en gestions administratives i en atenció al públic.

Experiència professional necessària:


  • Almenys 6 mesos en lloc similar.

  • Gestió administrativa de gestió de personal.

Coneixements necessaris:


  • Bona capacitat de redacció i organització

  • Predisposició per aprendre

  • Habilitats de comunicació

  • Coneixements d'eines de gestió (comptabilitat bàsica, gestió de persones).

  • Valorem molt les ganes de treballar i generar un bon clima a Intress!

Important: Necessari disposar del certificat negatiu de delictes penals de naturalesa sexual.


Si creeus que aquesta és l'oferta que estaves esperant, no ho pensis més i apunta't, pot ser l'oportunitat que estaves cercant!


Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta
Más empleos en Intress
Educador/a Social Cap de Setmana Centre d'Acollida infantil Vic
Intress
Vic, Barcelona
Hace 2d
Personal sanitari/metge Centre d'Acollida Infantil Barcelona
Intress
Barcelona, Barcelona
Hace 2d
Fisioterapeuta personas mayores. Media jornada. Temporal
Intress
Bunyola, Illes Balears
Hace 2d

Empleos similares

Auxiliar Administratiu/va (RRHH) SIE àmbit dones - VIC
Intress
Vic, Barcelona
23 de septiembre