T'agradaria treballar amb infants i joves i tenir un impacte directe en el seu dia a dia?
Si tens passió per l’educació, el benestar emocional i la justícia social, aquesta és la teva oportunitat per formar part d’un projecte amb sentit.
A la Fundació Pere Tarrés cerquem persones com tu: compromeses, empàtiques i amb ganes de créixer professionalment en un entorn educatiu i segur.
Busquem monitors/es socials per formar part de la nostra borsa de substitucions durant el curs escolar 2025/26 al Maresme.
Quines seran les teves funcions?
Acompanyar infants i adolescents en situacions de vulnerabilitat, adaptant el suport a les seves necessitats personals i familiars.
Dissenyar i posar en marxa activitats educatives amb sentit, que promoguin el seu creixement integral.
Fer seguiment individualitzat i registre de l’evolució de cada infant.
Detectar dificultats emocionals, escolars o familiars, i intervenir amb recursos i suport.
Mediar en conflictes amb una mirada educativa, respectuosa i transformadora.
Treballar en coordinació amb les famílies, professionals i serveis de l’entorn.
Participar activament en el disseny i execució del projecte educatiu del centre.
Què t'oferim?
Una experiència transformadora en un projecte educatiu amb impacte real.
Horari de tarda compatible amb estudis o altres activitats: dilluns a divendres de 16h a 20h.
Entorn col·laboratiu i formatiu: formaràs part d’un equip humà que acompanya, escolta i comparteix.
Possibilitats de creixement professional i accés a formació contínua.
Incorporació a una organització referent en l’àmbit social i educatiu.
Ubicació: centres escolars i espais educatius al Maresme.
Uneix-te a nosaltres!
Tindràs l’oportunitat d’acompanyar infants que et necessiten, formar part d’un equip amb valors, i créixer mentre col·labores en la construcció d’un futur millor per a tothom.
Si vols marcar la diferència, aquest és el teu lloc.
Uneix-te a la Fundació Pere Tarrés i ajuda’ns a construir un futur millor per als nostres infants i joves!
Títol de monitor/a de lleure i formació (o en curs) en àmbits educatius o socials: educació social, integració social, psicologia, pedagogia, etc.
Experiència prèvia amb infants i joves en risc d’exclusió social.
Capacitat d’empatia, escolta activa i treball en equip.
Certificat negatiu de delictes sexuals vigent.
Ganes d’aprendre, aportar i contribuir a un projecte amb valors.