Intress necessita seleccionar un/a director/a de centre per al servei d'intervenció especialitzada per a dones víctimes de violència masclista a Vic.
En aquest servei s'ofereix atenció integral i recursos en el procés de recuperació i reparació a les dones que han sofert o sofreixen una situació de violència i també als seus fills i filles.
Què faràs?
- Representació, coordinació i planificació tant de la gestió i organització del servei com de l'equip i de les usuàries i els seus fills i filles.
- Supervisar i atendre les necessitats de l'equip tècnic amb l'objectiu d'adequar els coneixements i serveis que es presten.
- Executar i actualitzar el Projecte Tècnic, segons els requisits exigits, adaptant els procediments generals a la concreció del centre amb la finalitat de garantir la millora dels serveis.
- Coordinació de la informació i elaboració d'informes de cara a la seva presentació davant organismes oficials.
- Participació en taules, circuits, reunions, protocols dels diferents municipis de la comarca.
Què oferim?
- Data incorporació: subjecte a adjudicació, pendent de resolució.
- Tipus de contracte: fix-indefinit
- Jornada: 38,5 hores
- Horari: de dilluns a divendres, 3 matins i 2 tardes (encara s'ha de determinar).
- Retribució mensual/brut: 2.193,11€ mensual x 14 pagues (30.703,54€ bruts anuals).
Què esperem de tu?
Formació acadèmica necessària:
- Llicenciatura o Grau en psicologia, pedagogia, educació social o treball social.
- Formació específica en perspectiva de gènere i violència masclista.
Experiència professional necessària:
- Mínim 4 anys d'experiència en el treball amb dones víctimes de violència masclista.
- Coordinació d'equips i recursos humans.
Coneixements necessaris:
- Perspectiva de gènere.
- Valorable formació en teories feministes.
IMPORTANT: Necessari disposar del certificat negatiu de delictes penals de naturalesa sexual.
Si aquesta és l'oferta que estaves esperant, no ho dubtis! Segur que és una bona oportunitat laboral per començar una nova etapa amb nosaltres!
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de *Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.