Asaja Empleo. Ofertas de trabajo

McDonald's Martorell - Personal d'Experiència al Client

Anunciado el 7 de agosto
Tipo de jornada
Parcial - Indiferente
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
3
Descripción del empleo

DADES DE L’ EMPRESA: 2005 Castell S.L.U



OFERTA DE TREBALL: Responsable d’Atenció al Client.


FUNCIONS DE: La figura del Responsable d’Atenció al Client, és entesa com la màxima ambaixadora de l’Hospitalitat e Imatge del nostre restaurant. Es la principal responsable de garantir la bona EXPERIÈNCIA dels nostres clients. Les tasques principals dels responsables d’atenció al client son: donar la benvinguda als nostres clients; fer cumplir les mesures de seguretat e higiene de tots els nostres clients, entre d’altres, mesures higièniques, control d’aforament i neteja/desinfecció freqüent de les instal·lacions; servei a taula de les comandes i oferir un nivell alt d’hospital·litat a tots els nostres clients.


Nº DE VACANTS: 3


MODALITAT DE CONTRACTE: Indefinit


DURADA DE CONTRACTE: Indefinit amb 2 mesos de periode de prova.


JORNADA: Torns rotatius - Acceptem disponibilitat horària – Jornada parcial.


DATA PREVISTA D’INCORPORACIÓ: Inmediata.


SALARI BRUT: Dades informades a l’entrevista de personal.



REQUISITS PERSONES CANDIDATES:


EDAT: 18-30 anys.


FORMACIÓ REGLADA: Educació Secundaria Obligatoria.


EXPERIÈNCIA LABORAL: Es valorarà, si bé no es imprescindible.


IMPRESCINDIBLE:


Bona imatge


Carácter amable i positiu


Disponibilitat per treballar els caps de semana


Rapidessa d’adaptació a nous entorns


ALTRES REQUISITS:


Persona proactiva i acostumada a treballar en equip


Professionalitat i puntualitat



Si creus que encaixes en el perfil, ets una persona proactiva i tens ganes de formar part d’un gran equip, inscriu-te a la vacant. T’esperem!




Requisitos mínimos

Contracte indefinit.




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta